Toon posts:

GPS + Wi-Fi werken niet meer/half

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week wou ik een routebeschrijving starten, ik kon mijn locatie opzoeken en de route starten maar mijn kaarten app gaf de heletijd aan dat ik op hetzelfde punt bleef staan, terwijl ik gewoon aan het rijden was. Ik heb de app aan laten staan en na ongeveer 15 minuten werkte de app ineens, sindsdien heb ik iedere keer hetzelfde. Aan de kaarten app kan het niet liggen want heb het ook via maps geprobeerd en daar deed hij hetzelfde.. ook heb ik sindsdien slecht Wi-Fi bereik, waar ik eerst perfect Wi-Fi bereik had, heb ik nu weinig tot geen Wi-Fi bereik. Ook zie ik veel minder Wi-Finetwerken dan mijn vriendin die gewoon naast me zit en wel perfect bereik heeft.

Kan het zijn dat een antenne stuk is of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi, welkom op GoT :)

Om je het beste te kunnen helpen, zul je toch iets vollediger moeten zijn. Om te beginnen, om welke telefoon gaat het? Daarnaast; waar heb je naar gezocht en wat hebt gevonden? Wat heb je zelf geprobeerd, en wat was het resultaat?

Als je deze dingen vertelt, kunnen we je beter helpen en niet met oplossing aankomen waar je niks aan hebt of al hebt geprobeerd. Daarnaast laat je ook zien zelf moeite te willen doen om een oplossing te vinden, wat hier wordt gewaardeerd.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Iphone 6 en ik heb zelf gevonden dat het de antenne kan zijn, maar ik wou toch eerst wat advies van andere of misschien van iemand die dit zelf ook heeft meegemaakt voordat ik naar de winkel ga en flink kan gaan aftikken voor een reparatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zolang je 'm niet hebt laten stuiteren zou dit gewoon onder de garantie moeten vallen, als het een hardwaredefect is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb hem natuurlijk wel eens een keer laten vallen haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:06
Dat maakt niet uit hoor. Zolang er geen zichtbare schade is van een val (dus geen barst in je scherm) is het gewoon garantie. Een stoot of twee moet makkelijk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Langs de winkel geweest en met een slechte smoes weggestuurd dat mijn telefoon krom zou zijn? nou ik zie niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:06
En dan laat je je met zo'n smoes naar huis sturen? Het kan zijn dat je toestel korm is, maar dat zou dan toch alleen maar reden zijn om hem een nieuwe te eisen?
Pagina: 1