Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Stiff81
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-07 15:15
Ik ben in afwachting van mijn P7000 black. Gekocht voor 160 dollar.
Echter dit duurt nogal lang, nu kan ik hem ook "omruilen" naar een andere telefoon (met bijbetaling). Ik zit aan de Jiayu S3 te denken, maar de Ulephone be touch 2 of de Xiaomi Mi4 of de Note 2 trekken mij ook wel. Welke raden jullie aanof zijn er nog hele andere telefoons waar ik is naar moet kijken?

EDIT: Ik kom net de Mlais M7 nog tegen... Hier valt me de kleine batterij op... Denk dat hij daarom afvalt...

[ Voor 13% gewijzigd door Stiff81 op 29-06-2015 12:16 ]

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-11 14:46
Xiaomi of Jiayu zijn de enige degelijke opties. Mias en Ulephone hebben tot nu toe geen betrouwbare spullen uitgebracht.

Eventueel de Lenovo K3 Note is er ook nog.

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-11 16:46

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ik heb ook de P7000 gekocht en inmiddels anderhalve week in bezit. In mijn bescheiden mening is het toestel lang niet zo slecht als hoe hij in reviews hier is neergezet. Problemen met de trage UI en helderheid zijn met de laatste OTA firmware updates opgelost en de bouwkwaliteit van het toestel was bij mij gewoon prima.

Wil niet zeggen dat je niet alsnog moet switchen, maar ik vind het wel zo fair om ook een tegengeluid te laten horen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• maxh22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 20:17
je hebt ook nog de Letv x600 ook een prima ding

Verwijderd

Van alle merken die je noemt is Xiaomi het enige fatsoenlijke merk. Zeker, de andere telefoons werken ook, maar je hebt telefoons die "werken" en je hebt telefoons die werken. Xiaomi's werken, Jiayu's, Elephones en Mlais "werken."

• Stiff81
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-07 15:15
Bedankt zover... Ik ben voor een "werkende" p7000 gegaan en deze is inderdaad niet zo slecht als men beweerd. Enige is dat ik de OTA er niet goed op krijg zonder dat mijn scherm trilt.
Ik heb ook nog een BeTouch2 in bestelling. Kijken welke het beste is...

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-11 16:46

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Stiff81 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:39:
Bedankt zover... Ik ben voor een "werkende" p7000 gegaan en deze is inderdaad niet zo slecht als men beweerd. Enige is dat ik de OTA er niet goed op krijg zonder dat mijn scherm trilt.
Ik heb ook nog een BeTouch2 in bestelling. Kijken welke het beste is...
Trilling in het scherm had ik na de eerste OTA update ook last van. Na de tweede update en een hard reset was dat bij mij verdwenen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Pagina: 1