Toon posts:

Game PC 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen, gamen en videos kijken.

Wat mag het systeem gaan kosten?
De max was eigenlijk 600 maar ben er al iets boven :O

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alles al, moet alleen onderdelen bestellen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mn lijstje knip, check de opmerking hieronder :).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope

Ga je overklokken?
Alleen als het kan met me build

knip

Afijn dat is dus mn lijstje, ik wilde even checken of alles goed met elkaar samenloopt. Ik wil verder niks veranderen kwa de build dus (tenzij er iets niet goed werkt).

[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 29-06-2015 12:23 ]

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11 14:45
Graag even DAA beleid lezen en een lijstje maken (zie Handleiding Pricewatch). Dat is wat duidelijker voor iedereen. :)

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:35

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Het zal allemaal best wel werken, maar persoonlijk zou ik er 2 stripjes geheugen inprikken (voor dual-channel) en een SSD voor de snelheid. Kost allebei niet zo gek veel meer tegenwoordig en je haalt meer uit je pc dan met je huidige setup. Al is dat waarschijnlijk niet wat je wilt horen ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Verwijderd

Topicstarter
Mn idee was eigenlijk om er later nog 1 strip van 8gb in te doen. Aangezien mn mobo 2x slots heeft.

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11 14:45
FooLsKi schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:14:
Het zal allemaal best wel werken, maar persoonlijk zou ik er 2 stripjes geheugen inprikken (voor dual-channel) en een SSD voor de snelheid. Kost allebei niet zo gek veel meer tegenwoordig en je haalt meer uit je pc dan met je huidige setup. Al is dat waarschijnlijk niet wat je wilt horen ;)
Dual-channel is nutteloos voor zijn doeleinden (en voor de meeste doeleinden eigenlijk). Met upgrades in het achterhoofd, is een enkel reepje echt the way to go. Zie bijvoorbeeld http://www.gamersnexus.ne...-vs-single-channel/Page-3.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepD op 29-06-2015 12:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!
Pagina: 1