Welke verbeteringen zijn er te verwachten.

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsheg
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-04 21:01
Hallo iedereen,

Dit is geen 'moet ik nu een macbook kopen of wachten'-topic. Ik vraag me alleen af wat de mogelijke verbeteringen zijn in de nieuwe Macbook pro retina, en dan met name het 15" model en wanneer die dan zou komen.

Is het waarschijnlijk dat invloedrijke verbeteringen komen?

(ik ben niet zo op de hoogte van de ontwikkelingen bij nvidia, AMD en/of intel). Bij voorbaat dank voor jullie hulp en info!

Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Op dit moment zijn er weinig speculaties, uitspraken over wanneer een nieuwe versie komt net zo min :) . Het handigst is om de volgende link in de gaten te houden: http://buyersguide.macrumors.com/#Retina_MacBook_Pro.

Daar staat speculatief nieuws en een schatting wanneer een nieuwe versie van het desbestreffende wellicht kan verschijnen.

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsheg
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-04 21:01
Oké thanks zwik,

Heeft verder iemand nog iets op te merken over toekomstige verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De Buyers Guide van MacRumors is inderdaad een goede plek om alle geruchten bij elkaar te vinden. Afgezien daarvan blijft het speculeren en zijn er geen verwachtingen. Aangezien hier weinig discussiewaarde aan zit, gaat dit topic derhalve op slot. Zie ook je vorige topic :)

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 29-06-2015 12:04 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.