Windows 7 kan niet updaten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:12
Gisteren heb ik mijn PC opgehaald bij een kennis die er voor mij een nieuw moederbord en CPU in had gezet. Tevens heeft hij windows opnieuw geinstalleerd.

Gisteravond voordat ik naar bed ging moesten er 200+ updates worden geinstalleerd en toen ik zojuist de PC aanzette werden de updates geconfigureerd. Bleef op 0% hangen en toen kreeg ik de melding 'fout bij configureren windows update'.

Windows is echter wel gewoon geactiveerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
1e hit via [google=fout bij configureren windows update] levert op:
"Failure configuring Windows updates. Reverting changes. Do not turn off your computer" error when you try to install Windows updates

Maar nog veel meer zaken die je kunt testen. Geef als het niet lukt dus even duidelijk aan wat je al geprobeerd hebt. Check ook de Windows Event Log (eventvwr.msc) en google op de foutcodes.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik heb Microsoft Fix It gedaan, er worden nu weer 184 updates geinstalleerd.. Ik zal laten weten hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Nou, de update is gelukkig goed gegaan. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goed bezig! Fijn dat je het niet als bot opvatte en fijn dat het geholpen heeft.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron