Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech G9 tracking problemen

Pagina: 1
Acties:

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 17:14
Beste Tweakers,

Sinds kort ben ik weer into Counter-Strike en dergelijken en voor dit soort games prefereer ik gebruik te maken van een fikse muismat en een lage sensitivity. Muismat van 50+- centimeter, 800dpi (native), 500-1000hz polling rate.

Alleen... Deze muis lijkt nogal kuren te hebben bij snelle bewegingen. Als ik snel 180'' moet draaien gaat halverwege de beweging m'n cursor doodleuk even stilstaan, de andere kant op, en vervolgens pas weer waar hij heen moet. Dit gebeurt razendsnel, maar de uitkomst is dat hoe sneller je 25 centimeter aflegt (voor 180'' draai) hij minder ver je eigenlijk richting die 180'' draai komt :+ Oftewel snelle bewegingen worden afgestraft...

Ik heb hierop lopen googlen, maar niet bepaald een definitief antwoord kunnen vinden. Software is up to date maar oudere versies maken niks uit.

Is hier nog een fix voor of wordt het op zoek gaan naar een andere muis die hier hopelijk géén last van heeft en wel extreme snelheden aankan zonder tracking issues te krijgen? :P