Ik probeer in eerste instantie een (non VBA) oplossing te vinden om opties mee te geven in word zoals onderstaande afbeelding. Het probleem waar ik tegen aanloop is dat ik relatief veel offertes uitstuur waar bepaalde standaard opmerkingen soms op van toepassing zijn. Ik heb ze zelf niet continu nodig dus wat ik probeer is het gros van de opmerkingen erin te zetten en deze aan/uit te kunnen vinken. Dus ze blijven in de offerte staan maar wanneer ik print of exporteer dan zijn alleen de aangevinkte opmerkingen zichtbaar.

Omdat het in principe een oplossing is bestaande uit hele basale termen kom ik met google niet heel ver..
Bestaat een dergelijke optie standaard binnen Word? Ik probeer VBA zo lang mogelijk te vermijden maar krijg steeds meer het idee dat ik het daar echt in moet gaan zoeken.

Omdat het in principe een oplossing is bestaande uit hele basale termen kom ik met google niet heel ver..
Bestaat een dergelijke optie standaard binnen Word? Ik probeer VBA zo lang mogelijk te vermijden maar krijg steeds meer het idee dat ik het daar echt in moet gaan zoeken.