Toon posts:

graag meningen

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb samen met een vriend een computer samengesteld, en wij willen graag jullie mening over de PC.Ik richt op ongeveer 700-800 euro. Ook zou ik graag willen weten of de onderdelen onderling niet botsen, ik heb zelf nog een 500 W voeding liggen die ik erin zou willen prakken, maar is dit genoeg watt ?. Ik aim om minimaal de nieuwe fallout 4 soepel te kunnen runnen, hoeft niet op ultra maar medium kwaliteit zou ik mooi vinden.

De componenten

Processor Intel core i5 4460T tray
Moederbord Asus z87-pro gamer
Videokaart MSI GeForece gtx 960 gaming g2
Interne harde schijf WD blue wd5000lpvx, 500 gb
Behuizing Cooler master HAF XB evo
Processorkoeling Cooler master blizzard t2
Intern geheugen Crucial ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU

Alvast bedankt !

Groeten,
Falko :o

• Jefixed
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2021
Als ik jou was zou ik er ook een SSDtje indoen, om windows op te zetten en bijvoorbeeld spellen die je regelmatig speelt :) Je processor is prima, videokaart lijkt me ook prima al zul je deze wel wat sneller moeten vervangen...Voor derest moet je gewoon even goed kijken naar de socket etc, ook moet je even kijken welke systeemspecificaties Fallout 4 minimaal en maximaal nodig heeft. Zo kun je het even vergelijken met je eigen setup! :)

[ Voor 60% gewijzigd door Jefixed op 28-06-2015 22:32 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:55

br00ky

Moderator Harde Waren
"Graag meningen", wij hebben "graag dat je je aan het beleid houdt." In Desktop Aankoopadvies, met de aanwijzingen (álle aanwijzingen, zoals een passende titel) uit DAA beleid. Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 28-06-2015 22:40 ]

Dit topic is gesloten.