[iCloud] Reservekopie is 4GB+, echter niet verwijderbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Ik heb een merkwaardig probleem waarvoor ik na eindeloos zoeken maar een topic voor start.
Probleem is dat ik een aantal (waarschijnlijk oude) reservekopieën in iCloud heb staan, maar ik deze
a) niet kan inzien, en
b) niet kan verwijderen.

Ik heb een 20GB abonnement, maar door al die reservekopieën is die inmiddels bijna gevuld. Heb onder andere deze oplossingen geprobeerd en op alle 3 de manieren krijg ik die oude backups niet weergegeven.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1i142z153d36/Schermafbeelding%202015-06-28%20om%2019.48.49.png
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/0Z0t1v101M37/Schermafbeelding%202015-06-28%20om%2020.34.24.png

Hier screens iPhone (iOS 9B2) en iCloud control panel voor Windows 7.
Heb daarnaast ook geprobeerd om de reservekopie uit te schakelen en dan te verwijderen, maar dat werkte ook niet. En nu kan ik niet eens meer een backup doen door te weinig ruimte.... |:(

EDIT #1: alleen de genoemde iPhone maakt een reservekopie naar iCloud, verder geen apparaten.

[ Voor 8% gewijzigd door JanvdVeer op 28-06-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:32
Je draait iOS9 Beta?
Dikke kans dat het een sync issue/bug is icm de nieuwe iOS versie...
Calletje aanmaken bij Apple zou ik zeggen, de eerste optie van je site zou al zeker moeten werken, en optie 2 ook.
Ik heb diverse malen optie 1 gebruikt en ging eigenlijk altijd goed. (Wel met final versies van iOS etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
GeeMoney schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:05:
Je draait iOS9 Beta?
Dikke kans dat het een sync issue/bug is icm de nieuwe iOS versie...
Calletje aanmaken bij Apple zou ik zeggen, de eerste optie van je site zou al zeker moeten werken, en optie 2 ook.
Ik heb diverse malen optie 1 gebruikt en ging eigenlijk altijd goed. (Wel met final versies van iOS etc.)
Heb ik gelijk maar gedaan. Had eenzelfde vermoeden maar hoopte eigenlijk dat iemand nog een workaround / tip had :)