Ik wil voor mij broer een streaming pc bouwen, hierbij wou ik graag jullie advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Live streamen (1080p, 60fps) vanaf de playstation 4 en video bewerken. Er zal gebruik gemaakt worden van OBS voor het streamen en sony vegas 13 pro voor de videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke wensen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De voorkeur qua processor is Intel en qua videokaart Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc mag geen herrie maken, de bedoeling is namelijk dat er een live stream op gedraaid gaat worden. Het is niet de bedoeling dat de kijkers het idee hebben dat ze op Schiphol staan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat vinden jullie van de onderstaande setup? Ik twijfel nog over de videokaart, wordt deze wel volledig benut bij het streamen. Of wordt dit volledig door de processor gedaan?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Live streamen (1080p, 60fps) vanaf de playstation 4 en video bewerken. Er zal gebruik gemaakt worden van OBS voor het streamen en sony vegas 13 pro voor de videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke wensen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De voorkeur qua processor is Intel en qua videokaart Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc mag geen herrie maken, de bedoeling is namelijk dat er een live stream op gedraaid gaat worden. Het is niet de bedoeling dat de kijkers het idee hebben dat ze op Schiphol staan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat vinden jullie van de onderstaande setup? Ik twijfel nog over de videokaart, wordt deze wel volledig benut bij het streamen. Of wordt dit volledig door de processor gedaan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 309,95 | € 309,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 145,95 | € 145,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 36,91 | € 36,91 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 860,12 | |