Toon posts:

2e scherm krijgt geen signaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een acer aspire 5552 laptop met een ati mobility radeon HD 4250 erin (windows 8 64bit)
nu heb ik een 2e scherm gehaald (medion akoya md20436) maar nu ik deze aansluit op de hdmi poort van de laptop krijg ik geen signaal op het scherm.
hij wordt wel gedetecteerd maar geeft elke keer aan 'no signal'
sluit ik hem aan via VGA doet deze het wel

iemand enig idee wat ik kan doen??

een andere laptop of xbox werkt wel via de hdmi op het scherm

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Juiste catalyst drivers geinstalleerd?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Jah heb van alles al geprobeerd

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-12 19:36
zoals?

Verwijderd

vga gebruiken?

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:30

Esumontere

Floep, banaan.

Heb je al eens geprobeerd om je pc te herstarten met het scherm aangesloten? Mijn oude Acer laptop wil ook wel eens moeilijk doen met externe schermen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Staat in je BIOS aangegeven dat je video output naar meerdere schermen kan doen (als dat een optie is)? Soms moet je daar namelijk kiezen voor VGA/DVI/HDMI/auto en/of één scherm/meerdere schermen

Daarnaast zit er op je toetsenbord meestal een functietoets waarmee je de verschillende beeldschermen door kan lopen (Fn + F5/F6 oid). Daarmee kies je dan ook voor laptopscherm/extern/beide.

In de instellingen van Windows zelf of van je Catalyst driver kan je tenslotte ook aangeven welk scherm gebruikt moet worden en of je dan het beeld dupliceert of uitbreidt.

Naast de mogelijkheden op de laptop kan je misschien op de monitor ook nog aangeven welke ingang hij moet gebruiken. Zoek de handleiding op en kijk hoe je die kan kiezen. Meestal zit er een knop op waarmee je door de verschillende opties kan lopen.

Geef eens aan welke van bovenstaande opties je al geprobeerd hebt en wat daar uit is gekomen? "Ik heb al van alles geprobeerd" is nogal vaag.

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 29-06-2015 11:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb zelf Fn + F5 al geprobeerd heb windows toets P al geprobeerd op dupliceren maar geen signaal
laatst toen ik de laptop op de tv van mijn maat had aangesloten via hdmi deed deze het wel gewoon

updates van CCC gedaan daar ook geselecteerd welk scherm maar niks

op het scherm zelf ook al geprobeerd om deze op auto te zetten of op hdmi maar ook geen sucses

als ik de laptop start met scherm aangesloten krijg ik ook niks te zien...
denk toch dat er ergens een instelling verkeerd zal staan

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 22:21 ]

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:00

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Andere Hdmi kabel?
Hdmi handshake issues?

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-12 10:43

Silence

Godlike

Moet je niet gewoon even de modes via het beeldscherm knopje op HDMI zetten (omdat die standaard waarschijnlijk op VGA staat)

Inventaris - Steam

Verwijderd

Topicstarter
andere hdmi kabel ook al geprobeerd ook geen resultaat
scherm staat op HDMI stond standaard op AUTO

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12 13:58

D4NG3R

kiwi

:)

Het lijkt mij sterk dat je meer als 1 extern scherm daadwerkelijk kan gebruiken, de mobility 5000 serie had deze optie namelijk ook niet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1