Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ICT/Gaming Laptop Niv 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort de ICT Opleiding doen en daarvoor heb ik een Laptop nodig.

Specs :
Systeem : Windows 8
RAM 8GB of meer
I5 of I7

ik ga de opleiding 5 jaar volgen dus hij moet wel lang er mee doorkunnen. en buiten school zijn mijn hobbies Gamen en visual effects[After effecst / Sony Vegas ]

Budget : 600 - 1000 [iets boven de 1000 is geen probleem.]
Ik ben van plan mijn laptop veel mee te slepen i.v.m school en gescheiden ouders.
Verder heb ik geen voorkeur aan een merk.

Mvg

Martijn

Hopelijk is dit voldoende informatie.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2015 18:54 ]

• ridefire
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Hier kan toch niemand wat mee?

Wil je a.u.b. nog even het LAA beleid doorlezen?

• Falkreath
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-11 14:34
Wat moet dit voorstellen?

Zou deze kopen http://m.dell.com/mt/www..../pd?fl=m&&un_jtt_redirect

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dit is een Fout van mij ik heb de verkeerde tekst gepaste :D een momentje.

Verwijderd

Topicstarter
aangepast.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2015 18:54 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 22:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat had je zelf al gezocht en gevonden? :)
Btw: je kunt ook gewoon de startpost editten. Doe dat ook even, dan weten de mensen iig waar het over gaat. Krijg je misschien ook wat meer reacties :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zoveel rond gezocht wel een beetje maar kwam er eigelijk niet op welke merk/model. heb wel wat verstand van PC's maar weet niet wat de goedkoopste en beste is dus daarom ook dit topic.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:56:
Ik heb niet zoveel rond gezocht wel een beetje maar kwam er eigelijk niet op welke merk/model. heb wel wat verstand van PC's maar weet niet wat de goedkoopste en beste is dus daarom ook dit topic.
"De ICT opleiding"

Ok.
Welke van de 200 ook alweer? Want er is er wel meer dan één. Hoe zwaar zijn de programma's die je gaat draaien?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Topicstarter
ICT Medewerker en middelmatig denk maar aan Sony Vegas

• jorritkramer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 09:12
ICT medewerker duurt toch geen 5 jaar hoop ik:O mijne was 2 jarig en dat kon makkelijk in 1 jaar! verder heb ik daar weinig mijn laptop gebruikt.

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-11 19:10
Ik hoop niet dat dit serieus is? 5 jaar?!

Je kan hem in 1 jaar doen en direct doorstromen naar niveau 3 en dan 4 er achter aan dan ben je waarschijnlijk in 3 á 4 jaar klaar.
Pagina: 1