Verwijderen review [Eagle Creek] [tms5dmark2]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:59

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Verzoek is om deze review te verwijderen. Ik heb het gevoel dat dit een review is geschreven uit emotie maar de voornaamste reden is de naar mijn mening aanwezige onwaarheid.

tms5dmark2 stelt het volgende:
maar als deze Tweaker dan meent dat hij er goed aan doet om midden in een lopend gesprek zijn gesprekspartner abrupt en zonder verdere mededeling hierover te "belonen" met een slechte review
Dit is naar mijn mening helaas een onwaarheid en ik heb de DM's om dit te bewijzen.

Mijn review is geplaatst op zondag 7 september 2014.

De laatste DM die ik heb mogen ontvangen is maandag 18 augustus 2014 16:25, mijn reactie naar hem toe was maandag 18 augustus 2014 18:24.

Effectief hebben er 20 dagen (zeg drie weken) gezeten tussen ons laatste contact en het plaatsen van mijn review. Er kan dus naar mijn mening geen sprake zijn van "midden in een lopend gesprek".

Het is mijn mening dat dit een onrechtmatige beoordeling is en daarom verwijderd moet worden. Echter heb ik van tms5dmark2 het verzoek gekregen ook mijn oorspronkelijke review te laten verwijderen (zie Eagle Creek in "verwijderen review [tms5dmark2] \[Eagle Creak\[]").

Op voorwaarde dat beide reviews worden verwijderd (d.w.z. mijn review van hem en zijn review van mij) ga ik akkoord met zijn verzoek mijn review te laten verwijderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Eagle Creek op 28-06-2015 17:49 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tms5dmark2
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Graag beide reviews verwijderen @admin :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done 1

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!