Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ethernet en coax wandcontactdoos ?

Pagina: 1
Acties:

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08-11 19:56
Hallo,

zoals de titel al zegt zoek ik een wandcontactdoos die 2 aansluitingen heeft namelijk coax en ethernet (cat6).
Weet iemand een webshop waar je deze doos kan halen?

mvg,
Dennis

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Lees deze even:
Het grote topic voor nette lan afwerking thuis deel 3

offtopic:
GoT heeft een geweldig mooie zoek functie!

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Annuk
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
er zijn sommige personen die op zoek gaan naar een gangbare coaxdoos waar bovenin een UTP aansluiting zit.
Deze zijn normaal gesproken niet retour geschikt (voor digitale tv van UPC/Ziggo is dit wel nodig).

Persoonlijk zou ik kiezen voor een keystone draagring en daarin de volgende 2 dingen plaatsen:Ik denk dat dit netter en beter werkt als wat ik hierboven benoemde.
Evt moet je zelf nog even verder zoeken naar iets wat exact bij jou schakelmateriaal past.

Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!

• iinsane
Annuk schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:17:
er zijn sommige personen die op zoek gaan naar een gangbare coaxdoos waar bovenin een UTP aansluiting zit.
Deze zijn normaal gesproken niet retour geschikt (voor digitale tv van UPC/Ziggo is dit wel nodig).

Persoonlijk zou ik kiezen voor een keystone draagring en daarin de volgende 2 dingen plaatsen:Ik denk dat dit netter en beter werkt als wat ik hierboven benoemde.
Evt moet je zelf nog even verder zoeken naar iets wat exact bij jou schakelmateriaal past.
Heel heel heel erg bedankt voor deze links!! Ik ga deze binnenkort bestellen !

Edit: is een f connector gewoon een coax kabel voor tv ?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nee, een connector is geen kabel. Een connector zet je aan het uiteinde van je kabel met het doel de kabel (makkelijk) te kunnen verbinden aan een ander kabel/medium/apparaat

En ja, F-connectoren worden veel gebruikt voor coax kabel. maar mischien wil je wel gewoon een tv keystone
f aan de achterkant en een gewone connector voor

Afbeeldingslocatie: https://www.kabelsenmeer.nl/media/catalog/product/cache/2/image/800x800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/e/delock_keystone_module_-_coax_iec_male_-_f-connector_female-_1.jpg

Iperf

• iinsane
Fish schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:28:
Nee, een connector is geen kabel. Een connector zet je aan het uiteinde van je kabel met het doel de kabel (makkelijk) te kunnen verbinden aan een ander kabel/medium/apparaat

En ja, F-connectoren worden veel gebruikt voor coax kabel. maar mischien wil je wel gewoon een tv keystone
f aan de achterkant en een gewone connector voor

[afbeelding]
En waar zijn die te bestellen op die site? Kan ze niet vinden.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

jonge ik heb gezocht op plaatjes niet op sites.

maar ok ik heb 1 minuuut op de site gezocht
https://www.kabelsenmeer....e/delock-keystone-modules

Iperf

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-11 09:40
Het trefwoord is inderdaad keystone.

Keystone modules zijn "gestandaardiseerde" modules die je in geschikte wallplates klikt.
Wikipedia: Keystone module

Mix & match :)
Pagina: 1