[fp] Boostpunten werken onlogisch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nullius
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-09 13:22
Ik heb nog wel een hele hoop boostpunten maar ik kan ze niet meer toewijzen.
Als ik op 'Geef boost' klik, gaat er geen enkel boostpunt verloren maar staat de checkbox wel aangevinkt.
Ook als ik de pagina refresh, is de boost niet toegepast (de checkbox is niet meer aangevinkt).
Als ik debug, zie ik geen enkele netwerkactiviteit in de browser ... wat op een JS fout lijkt.
In de console van de browser echter geen errors.

Dit is op verschillende platformen zo: Windows, OS X, iOS met verschillende browsers.
Heb gezocht op de FAQ en heb de aanbevelingen van het Bug sticky gevolgd maar niets teruggevonden.

Ik weet dat het vroeger gewerkt heeft maar nu al enkele maanden niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wat doe je? Je moet de boost aanklikken en daarna een score, anders wordt de boost niet verwerkt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:34

MsG

Forumzwerver

Die bug wilde ik nog aanmelden. Dat je eerst naar onderen moet om het vinkje "boost geven" aan te vinken en dan pas weer naar boven om een score te geven is de slechtste UX denkbaar. De boost kan toch ook geïnitieerd worden bij het klikken op het vinkje nadat je al een score hebt gegeven?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nullius
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-09 13:22
Aha ... inderdaad.
Wat ik altijd probeerde was inderdaad eerst een score geven (staat namelijk bovenaan) en dan pas een boost.
Beetje rare UX-keuze vind ik.

Maar dus niet echt een bug, excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dan schop ik dit topic even naar MF om te zien of er misschien iets aangepast kan worden. :)

Stoute Bugs => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.