Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:03
Dus ik heb sinds maart dit jaar een nieuwe Moto E (2015 model), de toestel werkt naar behoren tot 4 dagen terug.

Namelijk sinds 4 dagen plots geeft de accu status verkeerde waarde aan, hij is de hele tijd 100% maar als ik in *#*#4636#*#* kijk staat er ook dat de accu 100% vol is, de gezondheid goed is en dat de telefoon aan het ontladen is, dus het is niet zo dat de telefoon denkt dat deze aan het laden is, nee hij denk steeds dat hij 100% vol is.

De accu ging probleemloos 2 dagen mee, dus daar ligt het niet aan, maar hij viel plots uit toen die helemaal op was, ik plaatste hem aan de lader en binnen amper 1 minuut was de telefoon van 0% naar 100% zogenaamd vol, niet dus want toen ik hem eraf haalde was hij zo weer leeg.

Ik heb hem uiteindelijk weer opgeladen en de telefoon ging weer gewoon 2 dagen mee, vandaag viel hij weer uit omdat de accu helemaal leeg was, dus in mijn ogen is de accu wel goed maar er is iets mis waardoor de telefoon denkt dat de accu steeds 100% vol is ondanks ontladen.

Wat ik zelf al heb geprobeerd is:

- Helemaal leeg en vol laden
- Factory reset
- Andere sim kaart erin, geheugen kaart eruit

Ook heb ik verschillende apps geprobeerd en die lezen ook dat de accu 100% vol is en dat de accu in orde is, ik heb verder contact genomen met Motorola en die raden factory reset aan, verder kunnen hun mij niet helpen.

Ik draai verder geen root of rom, alles is stock en ik heb sinds april geen nieuwe apps geïnstalleerd, de telefoon is ook verder niet gevallen of dergelijke.

Een factory reset loste het probleem ook niet op, dus het ligt niet aan mijn sim kaart, apps of bestanden.

Iemand raad mee?

P.S accu kan niet eruit, zit ingebouwd in het toestel, openen kan dus niet want dan ben ik de garantie kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 28-06-2015 15:34 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
kijk eens in je usb aansluiting? misschien dat er er vuil inzit. Verder heb je software issues al uitgesloten, contacten van de accu schoonmaken zit er ook niet, want ingebouwd, dus volgende stap is garantie claimen. Meer kan je niet doen (behalve zelf openmaken)

Strava