[LG] LG IPS234V beeldscherm flikkert

Pagina: 1
Acties:

• MaxForce800
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-01 15:02

MaxForce800

De enige echte.

Topicstarter
Goedemiddag,

Er zit sinds een minuut of 15 een vage flikkering in mijn LG IPS234V beeldscherm, en ik denk dat het aan het beeldscherm zelf ligt. Ik heb 2 beeldschermen aan mijn PC en dat heb ik al een tijdje, maar sinds een kwartier geleden 'flikkert' mijn hoofdbeeldscherm. Het lijkt op een vernieuwingsfrequentie-probleem, maar dat lijkt me sterk sinds ik hem altijd al op 60 Hertz heb staan.

Ik heb de LG aangesloten via mini HDMI -> verloopstukje naar HDMI -> HDMI in beeldscherm. Ik heb deze omgewisseld met de DVI kabel van het andere beeldscherm, maar dat mocht niet baten. Ook heb ik hem van de stroom gehaald, kabels eruit getrokken en flink geblazen, maar ook dat deed niets.

Ik zie de flikker bij bepaalde kleuren als blauw en groen. Ook doet het zich voor bij een ietwat grijze achtergrond (zoals de achtergrond van Tweakers :P). Het is een hele lichte flikker (sorry, ik weet echt niet hoe ik het anders moet verwoorden) en ik zie hem vaak vanuit mijn ooghoek. De 2e monitor heeft nergens last van.

-edit: Ik heb de instellingen van mijn beeldscherm al gereset, haalde niets uit (behalve dan dat de kleuren weer vaag zijn).

Herkent iemand dit probleem en/of weet iemand wat ik hiermee moet? Nieuwe monitor?

Mvg,

Max

UPDATE: Het probleem is weg. Het flikkeren is opgehouden en ik heb geen idee hoe dat komt. :o Een stroom-probleem misschien?

[ Voor 9% gewijzigd door MaxForce800 op 28-06-2015 15:32 ]

Hennig an!