Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is bedoelt voor simple (console style) gamen en film kijken. Komt dus ook in de huiskamer te staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wilde eerst een console kopen (schelden in de kerk hier misschien
, maar de extra flexibiliteit van een simpele PC leek me toch prettiger. Enige is dus dat een console wel veel goedkoper is. Vandaar as cheap as possible, maar wel zo dat het nog prettig te gebruiken is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn eerste opzet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Staat in de woonkamer (niet altijd aan waarschijnlijk), dus stil is prettig. Vandaar ook de keuze voor de "T" processor.
Grootste twijfel over de configuratie zijn de processor (is i3 genoeg, is een T handig of slaat het nergens op) en misschien de combinatie met de voeding. Voor de rest denk ik dat de videokaart goed genoeg zou moeten zijn. De specs zijn losjes gebaseerd op de specs van de alienware alpha en de info uit de BBG mini-ITX.
Ga je overklokken?
Nee
Hoor graag jullie ideeën!! Thanks!
Systeem is bedoelt voor simple (console style) gamen en film kijken. Komt dus ook in de huiskamer te staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wilde eerst een console kopen (schelden in de kerk hier misschien
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn eerste opzet
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 4130T Boxed | € 120,50 | € 120,50 |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Asus GTX750TI-PH-2GD5 | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Silverstone Sugo Series 13 (plastic front panel met nep aluminium finish) | € 47,38 | € 47,38 |
| 1 | Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY) | € 30,87 | € 30,87 |
| 1 | Microsoft Xbox 360 Wireless controller Zwart | € 34,70 | € 34,70 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 300W | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,72 | € 97,72 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 636,63 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Staat in de woonkamer (niet altijd aan waarschijnlijk), dus stil is prettig. Vandaar ook de keuze voor de "T" processor.
Grootste twijfel over de configuratie zijn de processor (is i3 genoeg, is een T handig of slaat het nergens op) en misschien de combinatie met de voeding. Voor de rest denk ik dat de videokaart goed genoeg zou moeten zijn. De specs zijn losjes gebaseerd op de specs van de alienware alpha en de info uit de BBG mini-ITX.
Ga je overklokken?
Nee
Hoor graag jullie ideeën!! Thanks!