Wifi Adapter o.i.d.

Pagina: 1
Acties:

• Jefixed
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2021
Beste mensen,

Ik ben een tijd terug zelf een PC in elkaar gezet, op het moederbord zat geen onboard WIFI. Daarom moest ik zelf een wifi stick/adapter kopen. Heb een TP-Link Archer T4U gekocht, deze werkte in het begin redelijk goed, alleen na een tijd begon het signaal wat zwakker te worden. Om een voorbeeld te geven: Tijdens de eerste speedtest die ik deed, toen de adapter er net in zat had ik rond de 30 mbps, en als ik het nu doe haal ik 10 tot 15. Tijdens een steam download haalde ik eerst 4 tot 5 mb/s, nu haal ik maximaal 1.5 mb/s.

Nu zoek ik dus een vervanger, ik game regelmatig dus ik heb goed internet nodig. Gamen met de huidige T4U is mogelijk, maar het is niet perfect. Ik heb hier zelf de ballen verstand van dus daarom vraag ik advies. Ik heb ook al gekeken voor een powerline adapter, ook hier heb ik geen verstand van. Ik heb zelf niets gevonden wat mij goed lijkt. Er is namelijk zo veel van dat spul... Geld maakt niet uit, het gaat mij er om dat ik een wat snellere connectie heb! Qua merk heb ik geen voorkeur, zolang het maar goed is. Het mag zowel een wifi adapter zijn, als een powerlink adapter (of iets anders dat zo zou werken :))

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Nog wat toegevoegde informatie: Met netwerkkabel haal ik wel de gewenste snelheid, dus dat het signaal slecht is op de WIFI heeft dus niets met mijn router te maken, denk echt dat het ligt aan de adapter zelf.

Met vriendelijke groet,
Jefixed

[ Voor 8% gewijzigd door Jefixed op 28-06-2015 19:16 ]

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
weet je zeker dat het probleem bij de wifi adapter ligt? Haal je bij directe bekebelde aansluiting op jouw modem./router wel de gewenste snelheden?

• Richardo1992
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01-2025
Misschien een open deur, maar waarom geen kabel trekken?
hoeveel netwerken zitten erval bij jou in de buurt en welk kanaal gebruiken ze (testen met inssid)
Is het niet je modem/router dat voor problemen zorgt. Start deze bij wijze van test eens opnieuw op

• Jefixed
nachtnet schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:24:
weet je zeker dat het probleem bij de wifi adapter ligt? Haal je bij directe bekebelde aansluiting op jouw modem./router wel de gewenste snelheden?
Als ik een kabel aansluit, dan heb ik een hele goede snelheid ja, ruim 80 mbit, steam download 9mb/s. Alleen wifi is nooit ideaal, maar op mijn andere PC haal ik tijdens speedtests vaak rond de 20mbit, en tijdens steamdownload rond de 3 á 4, ook niet snel maar toch sneller dan nu... Ik denk dat het bij de ontvanger ligt, die het ineens wat minder doet :(. Powerline adapter zou dat beter zijn?
Richardo1992 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 15:51:
Misschien een open deur, maar waarom geen kabel trekken?
hoeveel netwerken zitten erval bij jou in de buurt en welk kanaal gebruiken ze (testen met inssid)
Is het niet je modem/router dat voor problemen zorgt. Start deze bij wijze van test eens opnieuw op
Kabel trekken is de beste optie ja, alleen heel lastig om het goed weg te werken. Dan zou er veel geboord moeten worden, dat is best een gedoe. Daarom moet ik helaas draadloos... Ligt overigens niet aan mij, als het mijn keuze was dan lag die kabel er al lang! :D

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:28
Powerline is een optie, maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn ervaring ermee niet erg goed is. De snelheid is beter dan wifi, maar wat betreft de stabiliteit is het niet wat ik verwacht had. Ik heb soms dat hij geen verbinding maakt met internet, dan moet ik de powerline opnieuw in het stopcontact doen dan werkt het weer. Het kan natuurlijk aan mijn powerline of router liggen. Je zou eventueel een goedkoop setje kunnen halen en proberen of het bij jou goed werkt. Je zou je dan volgens mij ook nog kunnen beroepen op de 14 dagen bedenktijd mocht het niet zijn wat je wenste ;).

En wat betreft een wifi adapter kan ik deze aanraden: pricewatch: TP-Link TL-WN822N. Werkt bij mij prima, al durf ik niet te zeggen hoe de snelheid is, het is voor mij in ieder geval goed en de connectie valt bijna nooit weg. Pluspunt is ook dat de adapter kunt verplaatsen om een beter signaal te krijgen :).

Succes met de keuze!

• Jefixed
Koen179 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:15:
Powerline is een optie, maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn ervaring ermee niet erg goed is. De snelheid is beter dan wifi, maar wat betreft de stabiliteit is het niet wat ik verwacht had. Ik heb soms dat hij geen verbinding maakt met internet, dan moet ik de powerline opnieuw in het stopcontact doen dan werkt het weer. Het kan natuurlijk aan mijn powerline of router liggen. Je zou eventueel een goedkoop setje kunnen halen en proberen of het bij jou goed werkt. Je zou je dan volgens mij ook nog kunnen beroepen op de 14 dagen bedenktijd mocht het niet zijn wat je wenste ;).

En wat betreft een wifi adapter kan ik deze aanraden: pricewatch: TP-Link TL-WN822N. Werkt bij mij prima, al durf ik niet te zeggen hoe de snelheid is, het is voor mij in ieder geval goed en de connectie valt bijna nooit weg. Pluspunt is ook dat de adapter kunt verplaatsen om een beter signaal te krijgen :).

Succes met de keuze!
Dankjewel voor je reactie, hoor wel vaker dat een powerline signaal instabiel is, vaak wegvalt... Weet ook niet of dat voor mij wel ideaal is. Heb eens bekeken wat je doorstuurde, lijkt me een prima ding maar ook wel een onhandig apparaatje, twee grote antennes... Liefst heb ik gewoon een soort USB-Stick. Inpluggen en klaar :D

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:28
Klopt, het is geen apparaatje wat de schoonheidsprijs verdient ;). Een usb-adapter zou ook goed moeten werken, maar ik denk dat je er dan net zo goed eentje van 15 euro kan kopen dan een van 40 euro, die zal waarschijnlijk niet veel sneller zijn.

• Jefixed
Koen179 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:17:
Klopt, het is geen apparaatje wat de schoonheidsprijs verdient ;). Een usb-adapter zou ook goed moeten werken, maar ik denk dat je er dan net zo goed eentje van 15 euro kan kopen dan een van 40 euro, die zal waarschijnlijk niet veel sneller zijn.
Inderdaad, geld maakt voor mij niet echt heel veel uit... Gaat mij er om dat het een goed werkend apparaatje is. Met mijn huidige kan ik opzich prima gamen, in mijn ogen heb ik geen lagg (al zien de tegenstanders in shooters mij altijd eerder, en schieten ze me ook sneller dood :')) dus waarschijnlijk heb ik het wel haha... Ik ben eigenlijk al meer dan tevreden met rond de 40mbit en bijvoorbeeld een game wil ik wel downloaden op rond de 4 á 5 mb/s... Dat schiet tenminste nog een beetje op :') Met 1,5mb/s is het niet te doen!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dan zou ik gewoon n zaterdagmiddag de boormachine pakken en los gaan.

Hoi!

• Jefixed
EWK schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:28:
Dan zou ik gewoon n zaterdagmiddag de boormachine pakken en los gaan.
Dat zou ik wel willen, maar is niet mijn beslissing haha... Helaas :|

• EWK
  • Niet online

EWK

Dan zul je concessies moeten doen. De usbstick zou ik in ieder geval direct over de heg gooien en voor een goede pci-versie kijken, kijk eens in de pricewatch.

Edit:

Wat ik nog mis, of ik lees er overheen. Welke Router heb je? Verbind je over 5GHz?
Heb je veel interferentie?

Dit gaat er eigenlijk nog aan vooraf, voordat je je usbstickje vervangt.

[ Voor 38% gewijzigd door EWK op 28-06-2015 19:37 ]

Hoi!

• Jefixed
EWK schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:34:
Dan zul je concessies moeten doen. De usbstick zou ik in ieder geval direct over de heg gooien en voor een goede pci-versie kijken, kijk eens in de pricewatch.

Edit:

Wat ik nog mis, of ik lees er overheen. Welke Router heb je? Verbind je over 5GHz?
Heb je veel interferentie?

Dit gaat er eigenlijk nog aan vooraf, voordat je je usbstickje vervangt.
Ben ik al een tijdje aan het doen, alleen snap ik al die dingen niet wat ze erbij zetten... Is ook zo veel keuze, daarom besloot ik een topic aan te maken. Ik dacht misschien dat mensen wat suggesties droppen :D

Ik heb gewoon zo'n standaard KPN Experia box, ongeveer 3 jaar oud. Type zou ik echt niet weten sorry... Ik heb geen 5ghz, is al een oud ding :P Heb vaak wel wat interferentie, telefoon gebruikt wifi, ps4, andere pc. Soms heb ik 2 pc's aan... Soms staan er sowieso nog wat PC's aan hier, dus jawel.

[ Voor 18% gewijzigd door Jefixed op 28-06-2015 20:23 ]

• EWK
  • Niet online

EWK

Wellicht is het dan handig om aan beide zijden te investeren. Waar staat de experiabox nu?
Kun je een accespoint eventueel op een strategischere plek zetten? Bekabeld ;)

Hoi!

• Jefixed
EWK schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:08:
Wellicht is het dan handig om aan beide zijden te investeren. Waar staat de experiabox nu?
Kun je een accespoint eventueel op een strategischere plek zetten? Bekabeld ;)
Die hangt in de meterkast beneden, in de gang dus... Helaas ook niet mogelijk om een bekabeld accespoint te plaatsen. Anders zou ie er misschien een meter vanaf staan, dat zou dus ook geen zin hebben.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 18:30

DjVe

Hatsaflats!

Heb je een tv (coax) aansluiting in je kamer? Dan zou je een Moca setje kunnen overwegen. Stukken stabieler dan powerline.

• Jefixed
DjVe schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:57:
Heb je een tv (coax) aansluiting in je kamer? Dan zou je een Moca setje kunnen overwegen. Stukken stabieler dan powerline.
Ja maar die heb ik in gebruik voor m'n TV :P Denk dat ik het toch maar in de hoek van een wifi adapter moet zoeken, alleen dan ééntje die wel goed het signaal opvangt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Jefixed op 28-06-2015 21:59 ]

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 18:30

DjVe

Hatsaflats!

Moca kan je voor TV en internet tegelijk gebruiken :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-02 18:24

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Heel concreet: je hebt waarschijnlijk last van anderen hun 2.4ghz WiFi. Wat voor stick je op 2.4 ook koopt, dat blijf je houden. Zolang je door de Experiabox niet naar 5ghz kunt is WiFi dus uitgesloten.

Het eenvoudigste is gewoon een netwerkkabel trekken. Tweede optie is een powerline-setje, die zijn ondertussen best goed geworden. Derde optie is WiFi upgraden of zo'n Moca setje (die ik nog niet kende, ik vind het erg duur!).

• Jefixed
sebastius schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:01:
Heel concreet: je hebt waarschijnlijk last van anderen hun 2.4ghz WiFi. Wat voor stick je op 2.4 ook koopt, dat blijf je houden. Zolang je door de Experiabox niet naar 5ghz kunt is WiFi dus uitgesloten.

Het eenvoudigste is gewoon een netwerkkabel trekken. Tweede optie is een powerline-setje, die zijn ondertussen best goed geworden. Derde optie is WiFi upgraden of zo'n Moca setje (die ik nog niet kende, ik vind het erg duur!).
Is wel erg aan de prijzige kant ja... Ik wil best zo'n powerline uittesten, waarschijnlijk is het allemaal wel wat beter gemaakt... Alleen waar moet ik op letten? Staan allemaal leuke dingen bij de specificaties van die dingen, maar geen flauw idee wat het betekent...

Edit: Op de pricewatch kwam deze er wel redelijk goed uit: pricewatch: TP-Link AV500 Powerline WiFi Kit alleen is dit nou alleen een wifi versterker? Of ook gewoon dat je kabel in router doet, en kabel in pc (en die 2 dingen in stopcontact)

[ Voor 19% gewijzigd door Jefixed op 28-06-2015 22:25 ]

• EWK
  • Niet online

EWK

Hee moet erg veel geluk hebben net die dingen. Of ze het goed doen is van meerdere factoren afhankelijk.
Je zou het kunnen proberen, maar lees je wel even in hoe het werkt (fase, groep etc).

Edit op je edit. Website van de fabrikant al bekeken :9?

http://nl.tp-link.com/products/details/?model=TL-WPA4226KIT

[ Voor 24% gewijzigd door EWK op 28-06-2015 22:29 ]

Hoi!

• Jefixed
EWK schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:27:
Hee moet erg veel geluk hebben net die dingen. Of ze het goed doen is van meerdere factoren afhankelijk.
Je zou het kunnen proberen, maar lees je wel even in hoe het werkt (fase, groep etc).

Edit op je edit. Website van de fabrikant al bekeken :9?

http://nl.tp-link.com/products/details/?model=TL-WPA4226KIT
Ja dat is altijd weer irritant dat je zo afhankelijk bent :P. Dat ding is dus gewoon een wifi-cloner + powerline in één. Overbodig voor mij, omdat ik dat niet nodig heb... Is een WIFI-Adapter en dan iets van een wifi extender,cloner o.i.d. niet iets voor mij? Of zou dat echt geen verschil maken?

• wout123
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik heb zelf nooit (!) problemen gehad met een Powerline setje, véél stabieler dan WiFi en lagere latency,
WiFi komt van beiden kanten, de WiFi van zo'n KPN Xperiabox is behoorlijk slecht, dus het komt van 2 kanten. Bekabeld zal altijd de voorkeur blijven hebben, maar ik zou zeker een (goed) powerline setje aanschaffen en dit uittesten, terugbrengen kan altijd.

• Jefixed
wout123 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:00:
Ik heb zelf nooit (!) problemen gehad met een Powerline setje, véél stabieler dan WiFi en lagere latency,
WiFi komt van beiden kanten, de WiFi van zo'n KPN Xperiabox is behoorlijk slecht, dus het komt van 2 kanten. Bekabeld zal altijd de voorkeur blijven hebben, maar ik zou zeker een (goed) powerline setje aanschaffen en dit uittesten, terugbrengen kan altijd.
Haha ja die wifi is echt belachelijk slecht van die KPN Xperiaboxen. Ik ga ff op zoek naar een goed setje! Raad jij nog een specifiek setje aan?

• wout123
Jefixed schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:51:
[...]

Haha ja die wifi is echt belachelijk slecht van die KPN Xperiaboxen. Ik ga ff op zoek naar een goed setje! Raad jij nog een specifiek setje aan?
Ik heb zelf toen kastjes van KPN zelf gebruikt, maar op Tweakers zou ik de Devolo's even bekijken, deze lijken niet gefocust op WiFi en moeten hun kracht dus alleen van de lan verbinding hebben.
Ik zou deze aanschaffen:

pricewatch: Devolo dLAN 650+ Starter Kit

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02 15:16
Extra routertje op de Xperiaboxen aansluiten geen optie?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

De TP-Link Powerlines zijn anders ook aardig. Er zijn er met verschillende snelheden, doorgelust stopcontact, met ingebouwde switch en adapters die WiFi uitzenden aan de andere kant. Een andere fatsoenlijke router zou eventueel ook al veel kunnen helpen, net als de standaard Ziggo modem zal de Xperiabox niet veel bijzonders zijn.

Maar voor een PC zou ik gewoon Powerline nemen, veelal sneller + stabieler.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Jefixed
wout123 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:58:
[...]

Ik heb zelf toen kastjes van KPN zelf gebruikt, maar op Tweakers zou ik de Devolo's even bekijken, deze lijken niet gefocust op WiFi en moeten hun kracht dus alleen van de lan verbinding hebben.
Ik zou deze aanschaffen:

pricewatch: Devolo dLAN 650+ Starter Kit
Ziet er prima uit, ga 'm even goed bekijken. Dank je wel!
Joenino schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:19:
Extra routertje op de Xperiaboxen aansluiten geen optie?
Zou mogelijk zijn, maar ik weet niet of het signaal dan echt beter wordt...
MK1998NL schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:34:
De TP-Link Powerlines zijn anders ook aardig. Er zijn er met verschillende snelheden, doorgelust stopcontact, met ingebouwde switch en adapters die WiFi uitzenden aan de andere kant. Een andere fatsoenlijke router zou eventueel ook al veel kunnen helpen, net als de standaard Ziggo modem zal de Xperiabox niet veel bijzonders zijn.

Maar voor een PC zou ik gewoon Powerline nemen, veelal sneller + stabieler.
Ik ga dan inderdaad maar eens even kijken voor een powerline. De suggestie van wout123 even goed bekijken en dan misschien over gaan tot koop. Als iemand nog wat aanraad, gewoon even posten... Ik bekijk alles :D

• Joenino
Jefixed schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:43:
[...]

Ziet er prima uit, ga 'm even goed bekijken. Dank je wel!
[...]

Zou mogelijk zijn, maar ik weet niet of het signaal dan echt beter wordt...

[...]

Ik ga dan inderdaad maar eens even kijken voor een powerline. De suggestie van wout123 even goed bekijken en dan misschien over gaan tot koop. Als iemand nog wat aanraad, gewoon even posten... Ik bekijk alles :D
Je gaat dan natuurlijk voor 1 met 5 GHz en een adapter met 5 GHz.

• Jefixed
Joenino schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:03:
[...]

Je gaat dan natuurlijk voor 1 met 5 GHz en een adapter met 5 GHz.
Als het goed is heb ik hier 2,4ghz. Dan heeft het toch geen zin om een 5 GHz adapter te kopen?

• Joenino
Jefixed schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:18:
[...]

Als het goed is heb ik hier 2,4ghz. Dan heeft het toch geen zin om een 5 GHz adapter te kopen?
Ik had het over de nieuw aan te schaffen router. Dan ga je over naar 5 GHz en daar hoort dan ook een nieuwe 5 GHz ondersteunende adapter bij.

• Jefixed
Joenino schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:22:
[...]

Ik had het over de nieuw aan te schaffen router. Dan ga je over naar 5 GHz en daar hoort dan ook een nieuwe 5 GHz ondersteunende adapter bij.
Is een mogelijkheid ja, maar ik vind het allemaal wel prima zo ;)

• wout123
Jefixed schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:48:
[...]

Is een mogelijkheid ja, maar ik vind het allemaal wel prima zo ;)
Bij WiFi moet je zorgen dat elke schakel in de ketting high-end is wil je een stabiele verbinding hebben in een drukke (lees: veel WiFi) omgeving. Een router kopen is sowieso niet slim, het beste (naar mijn mening voor WiFi, maar WiFi < Powerline) is het kopen van een AP (geen range extender of wat dan ook, gewoon een Access Point die met LAN aan je router hangt) op 5GHz. Als je een AP koopt, is het enige wat dat ding moet doen een WiFi netwerk in de lucht houden, een router heeft WiFi 'erbij', en hier wordt dus gewoon praktisch minder tijd, geld en onderzoek in gestoken, ze willen iets wat goedkoop is en het certificaat wat de mensen willen zien behaalt, troep of geen troep.
Een echt goed AP pricewatch: Ubiquiti UniFi AP Pro - 802.11 a/b/g/n - Dual-Band (uit ervaring) alleen wel retteke duur.

Ik weet niet welke Xperiabox je hebt, maar (in ieder geval bij ziggo) hebben de nieuwste wel 5G ondersteuning. Zoek even het typenummer op van je xperiabox en controleer de ondersteuning. Als hij wel 5G ondersteuning heeft moet je (niet altijd default) de 5G en 2.4G netwerken scheiden (ander SSID) en alleen verbinden met het 5G netwerk.Ook is het slim om even een WiFi analyzer te downloaden op je PC en te controleren welk kanaal je zelf zit, en welke het rustigst is en naar die overschakelen. (meestal is rond de 6 het drukst en 13 redelijk rustig)

[ Voor 8% gewijzigd door wout123 op 29-06-2015 17:43 . Reden: toevoeging ]

• Jefixed
wout123 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:41:
[...]

Bij WiFi moet je zorgen dat elke schakel in de ketting high-end is wil je een stabiele verbinding hebben in een drukke (lees: veel WiFi) omgeving. Een router kopen is sowieso niet slim, het beste (naar mijn mening voor WiFi, maar WiFi < Powerline) is het kopen van een AP (geen range extender of wat dan ook, gewoon een Access Point die met LAN aan je router hangt) op 5GHz. Als je een AP koopt, is het enige wat dat ding moet doen een WiFi netwerk in de lucht houden, een router heeft WiFi 'erbij', en hier wordt dus gewoon praktisch minder tijd, geld en onderzoek in gestoken, ze willen iets wat goedkoop is en het certificaat wat de mensen willen zien behaalt, troep of geen troep.
Een echt goed AP pricewatch: Ubiquiti UniFi AP Pro - 802.11 a/b/g/n - Dual-Band (uit ervaring) alleen wel retteke duur.

Ik weet niet welke Xperiabox je hebt, maar (in ieder geval bij ziggo) hebben de nieuwste wel 5G ondersteuning. Zoek even het typenummer op van je xperiabox en controleer de ondersteuning. Als hij wel 5G ondersteuning heeft moet je (niet altijd default) de 5G en 2.4G netwerken scheiden (ander SSID) en alleen verbinden met het 5G netwerk.Ook is het slim om even een WiFi analyzer te downloaden op je PC en te controleren welk kanaal je zelf zit, en welke het rustigst is en naar die overschakelen. (meestal is rond de 6 het drukst en 13 redelijk rustig)
Dank je wel voor je uitgebreide uitleg! Vind dat ding wel erg prijzig ja, ik wil best wat geld uitgeven maar dat gaat me net ff iets te ver. Mijn router heeft 2,4ghz ondersteuning, staat op m'n WIFI programmaatje. Zijn er niet wat goedkopere AP's? Mijn WIFI signaal is op het moment erg verschillend, zo had ik vanmiddag bij een paar speedtests tegen de 30 mbit, en nu haal ik net 8mbit... Oftewel: |:( |:(
Maakt het nog verschil om toch nog een wifi repeater/extender o.i.d. op m'n kamer te zetten?

• EWK
  • Niet online

EWK

Als je dat bekabeld doet helpt dat zeker :9. Anders niet aan beginnen.

Hoi!

• Jefixed
EWK schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:20:
Als je dat bekabeld doet helpt dat zeker :9. Anders niet aan beginnen.
Dan begin ik er niet aan, zou een beetje raar zijn: wel een bekabelde repeater op m'n kamer, en geen bekabelde internetverbinding op m'n PC :+

• wout123
Jefixed schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:35:
[...]

Dan begin ik er niet aan, zou een beetje raar zijn: wel een bekabelde repeater op m'n kamer, en geen bekabelde internetverbinding op m'n PC :+
Ik zou gewoon lekker dat powerline setje kopen en kijken of het wat is. Zo niet terugbrengen en iets anders verzinnen.
Pagina: 1