Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2e modem

Pagina: 1
Acties:

• Keenan
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-04-2020
Hoi mensen,

Ik heb nu een devolo acces point op de 3e etage die me nog redelijk internet geeft. ik zoek juist voor een modem die ik boven bij mijn pc kan leggen en via ethernet kan verbinden maar wil geen ethernet kabel helemaal naar boven trekken. enig idee hoe dit mogelijk zou zijn. ik heb de provider ziggo

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee.

Verwijderd

Wat je zoekt is een AP (Acces Point) boven. Het beste is natuurlijk een netwerkkabel naar boven te leggen.

Andere optie is als je een coax kabel naar boven hebt liggen gebruik te maken van MoCA (http://www.allekabels.nl/...et-over-coax-adapter.html). Met MoCA heb je internet over de coax kabel met een stabiel signaal van 400Mbit/s.

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:29
Ik begrijp de situatie niet helemaal.
Je wilt een extra access point, vermoed ik (en geen modem).
Waar staat je pc dan, en waarom wil je persé met UTP kabel verbinding leggen ?

• EverLast2002
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:04:
Wat je zoekt is een AP (Acces Point) boven. Het beste is natuurlijk een netwerkkabel naar boven te leggen.

Andere optie is als je een coax kabel naar boven hebt liggen gebruik te maken van MoCA (http://www.allekabels.nl/...et-over-coax-adapter.html). Met MoCA heb je internet over de coax kabel met een stabiel signaal van 400Mbit/s.
Vermeld er ook even bij dat je twee van die units nodig hebt....totaal 140 euro. ;)

Verwijderd

EverLast2002 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:00:
[...]

Vermeld er ook even bij dat je twee van die units nodig hebt....totaal 140 euro. ;)
Uiteraard is het trekken van een kabel een stuk goedkoper :)

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:03
EverLast2002 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:00:
[...]

Klopt. Maar dan werkt het ook als een tierelier. Altijd beter dan een volgend topic van TS genaamd : ik heb een acces point verbonden met een acces point en nu is internet traag.

• EverLast2002
Voor mijn thuissituatie zou MoCa weleens interessant kunnen zijn, omdat utp kabel geen optie is maar er al wel een coax kabel ligt. Alleen jammer van die prijs....
Pagina: 1