Ik zoek een?
Videokaart waarmee ik weer redelijk future proof ben.
Wat is je budget?
Het liefst niet meer dan 200. Als het verschil met een bankje extra echt groot en de moeite waard is, kan dat ook.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming. Mijn huidige systeem:
MoBo: msi z77a-g45
CPU: i5-2500k 3.3Ghz
GPU: 2x AMD 6850 in crossfire
Keurige 550W voeding
8GB geheugen, wat voor weet ik zo niet.
Ik heb besloten geen nieuwe console te kopen en heb van mijn pc een soort Windows steam box gemaakt met hierop de ps3 controllers. The witcher net gedownload maar dat moet toch een stuk mooier en soepeler kunnen. Volgens mij moeten mijn mobo en CPU nog best even mee kunnen al dan niet met overklokken. Ik zoek dus een GPU waarmee ik er weer even tegenaan kan en het liefst the witcher op de hoogste settings kan spelen. Het zou mooi zijn als ik op termijn de GPU weer in crossfore kan zetten als ik zo'n zelfde GPU bij koop.
Videokaart waarmee ik weer redelijk future proof ben.
Wat is je budget?
Het liefst niet meer dan 200. Als het verschil met een bankje extra echt groot en de moeite waard is, kan dat ook.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming. Mijn huidige systeem:
MoBo: msi z77a-g45
CPU: i5-2500k 3.3Ghz
GPU: 2x AMD 6850 in crossfire
Keurige 550W voeding
8GB geheugen, wat voor weet ik zo niet.
Ik heb besloten geen nieuwe console te kopen en heb van mijn pc een soort Windows steam box gemaakt met hierop de ps3 controllers. The witcher net gedownload maar dat moet toch een stuk mooier en soepeler kunnen. Volgens mij moeten mijn mobo en CPU nog best even mee kunnen al dan niet met overklokken. Ik zoek dus een GPU waarmee ik er weer even tegenaan kan en het liefst the witcher op de hoogste settings kan spelen. Het zou mooi zijn als ik op termijn de GPU weer in crossfore kan zetten als ik zo'n zelfde GPU bij koop.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2015 12:58 ]