Vraag over kosten

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

• Keenan
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-04-2020
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget is €1500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart; ja msi, evga of gigabyte en hij moet van nvidia zijn
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
https://pcpartpicker.com/user/Keenan_NL/saved/#view=pJ9p99
6-fan setup 2 ervan gaan op mijn waterkoeling waarmee ik lucht uit de case blaas

Ik wil hem rond november kopen alleen ik weet niet of ik dan voor de 980 moet gaan of toch de 970 want aangezien de 980 ti er is en de titan mini eraan komt zal hij vast goedkoper worden. iemand enig idee of dit het geval zou zijn en eventuele tips mogen altijd

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Keenan schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:54:
Ik wil hem rond november kopen
Open dan rond november een topic en niet nu.. In 4 á 5 maanden tijd kan er veel veranderen op het gebied van prijzen en nieuwe ontwikkelingen; de pc hardware markt verandert razendsnel. Nu een advies vragen voor november is helaas zinloos.

Verder hebben wij net als jij geen glazen bol of toekomstvoorspellende zintuigen dus hebben we geen idee hoe de prijzen zich zullen ontwikkelen.

[ Voor 16% gewijzigd door stin00 op 28-06-2015 13:36 ]

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Glazenbollentopics voegen over het algemeen heel weinig toe op het forum. Houd de prijzen gewoon goed in de gaten en koop het "when the price is right".

Dit topic is gesloten.