Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik dacht in eerste instantie om een duurdere PC te kopen, maag toen bedacht ik mij dat ik ook sowieso een PS4 wilde hebben vanwege spellen als FIFA. Vandaar dat ik nu een goedkopere PC wil kopen waar ik spellen als Pro Cycling Mananger 15 en Football Manager 16 snel op kan draaien.
Voor FM is de grafische kant niet belangrijk, voor PCM iets meer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In totaal ongeveer 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen beeldscherm, geluid koop ik los.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zit te twijfelen tussen HDD en SSD. Verder vraag ik mij af wat het geheugen zal doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee hoor
Ga je overklokken?
Nop
De BBG leek mij wel een aardige, hier zou eventueel nog wat aan geknutseld mogen worden. Waar zouden jullie meer of minder in investeren?
Alvast super bedankt!
Ik dacht in eerste instantie om een duurdere PC te kopen, maag toen bedacht ik mij dat ik ook sowieso een PS4 wilde hebben vanwege spellen als FIFA. Vandaar dat ik nu een goedkopere PC wil kopen waar ik spellen als Pro Cycling Mananger 15 en Football Manager 16 snel op kan draaien.
Voor FM is de grafische kant niet belangrijk, voor PCM iets meer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In totaal ongeveer 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen beeldscherm, geluid koop ik los.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zit te twijfelen tussen HDD en SSD. Verder vraag ik mij af wat het geheugen zal doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee hoor
Ga je overklokken?
Nop
De BBG leek mij wel een aardige, hier zou eventueel nog wat aan geknutseld mogen worden. Waar zouden jullie meer of minder in investeren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4160 Boxed | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1100 | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Antec VP350P | € 38,70 | € 38,70 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 329,01 | |
Alvast super bedankt!