Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds donderdag in het bezit van een samsung s6. Ik merkte al een paar keer dat als ik wat open op mijn telefoon hij af en toe automatisch het weer afsluit (terug naar het startscherm). Nu ben ik er achtergekomen dat hij dit alleen doet wanneer hij aan de lader hangt zodra ik de lader eruit haal werkt hij weer prima.

Ik heb inmiddels 2 andere laders geprobeerd en hij blijft evengoed afsluiten. Ook is telefoon net terug gezet naar fabrieksinstellingen maar ook dat mocht niet baten.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik het zo goed heb geplaatst, ben hier nieuw 😊

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Retour naar de winkel

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 09:33
Op zich een bekende issue dat met oplader er op de telefoon anders reageert/doet. M'n S4, G3 en nu ook weer G4 doen het tijdens het opladen niet zo lekker als zonder oplader. Soms worden aanraak pogingen niet geregistreerd, soms gaat het omlaag trekken van de notificatiebalk lastiger, etc.

Het afsluiten van apps en terugspringen naar het homescherm zou niet moeten mogen nee, da's wél vreemd.

Nickname does not reflect reality

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18

Eagle Creek

Breathing security

Klinkt als een soort lekstroompje dat op het touch screen de home knop activeert?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees je bericht eagle, kijk naar mn homeknop en kom er achter dat deze te los zit... zou dat het probleem zijn? Morgen dan maar terug naar de winkel

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:23:
Ik lees je bericht eagle, kijk naar mn homeknop en kom er achter dat deze te los zit... zou dat het probleem zijn? Morgen dan maar terug naar de winkel
Wel apart dat de homeknop dus losser gaat zitten als de lader er in zit :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee als de lader eruit is zit ie los, lader erin vast..

• Brad Pitt
Winkel it is.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het mee denken. Morgen gelijk terug naar Vodafone.
Pagina: 1