Toon posts:

Windows 7 slipstreamen van updates

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een Windows 7 pro cd van Dell multi talen.

Alleen na de installatie van deze cd zijn er zeer veel updates te installeren. Bijna een 200 stuks, dit is uren werk om te doen. Het is wel een Windows 7.1 versie gelukkig.

Nu wil ik die updates gaan slipstreamen met RT7Lite.

Maar om dit te doen moet ik na de installatie de KB nummers los downloaden om ze te kunnnen installeren.

Nu ben ik dus de pagina kwijt waar je die losse kb nummers kunt downloaden.

Hoe ik dit VROEGER deed (begin van Windows 7 periode).

Was de Windows installeren. Daarna na de Windows update en dan laten zoeken. Na het vinden van de kb nummers. Deze op een andere computer handmatig downloaden en dan slipstreamen/

Maar ik kan de website van Microsoft niet meer terug vinden waar ik die loss KB nummers kan downloaden.

Kunnen jullie mij die link doorgeven waarmee ik de losse KB nummers kan downloaden?

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je links in de tracker had gekeken, had je mogelijk downloads: WSUS Offline Update 9.7 kunnen zien die precies kan doen wat je wilt. Elke KB heeft overigens z'n eigen pagina met een link naar de download. Heb je zelf echt meer moeite gedaan dan even snel in Google kijken?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de link. Ik heb zitten kijken naar slipstreamen en kwam ik alleen maar uit op RT7Lite.

Dit programma zegt mij dus helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je wilde toch de updates downloaden voor integratie? Dat kan daarmee, als je de link had gevolgd kon je dat lezen. Je kan 'm ook gebruiken om de updates na installatie van het OS toe te passen, bijvoorbeeld als je een systeem hebt dat al langere tijd geen updates meer heeft gehad.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:04
Voor Windows 7 gebruik ik zelf altijd een third party tooltje:
http://forums.mydigitalli...es-into-Win7-distribution

Is een .exe welke je naar een specifieke .wim van Windows 7 kan sturen, welke dan netjes geupdate wordt, inclusief IE enzo. Komt over het algemeen iedere maand een nieuwe versie van uit, welke je dan gewoon over je geupdate .wim kan draaien, waarna er weer een stuk of 10 nieuwe updates overheen komen.

Mocht je het handmatig willen doen, dan kan ik inderdaad WSUS Offline aanraden, of anders een ander tooltje van dezelfde site:
http://forums.mydigitalli...645-WHDownloader-v0-0-1-9

Die download, net als WSUS offline, alle updates vanaf Microsoft, maar is specifiek gericht op het makkelijk maken van het integreren en bied overigens ook de updates voor Office en Windows 8 als een bonus.