Wat ga je met je laptop doen?
Aangezien ik al een snelle game pc heb maar ik ook af en toe op de bank/ away van de computer kamer/ wil gamen, wil ik graag een niet te duur laptopje aanschaffen die o.a. -when gaming- Battlefield 4 kan runnen zonder gestotter en dergelijke. Naast het vlot kunnen afspelen van games zoals eerder vermeld, zou ik het fijn vinden als ik wat ademruimte heb wanneer het op schijfruimte aankomt. 500GB is vaak erg weinig dus ik heb liever 1TB.
RAM
Ik ben gewend om 8GB RAM te hebben, dus het zou lekker zijn als de laptop ook rond de 6 tot 8 GB RAM heeft
Wat is je budget?
Rond de €550
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Meerendeels binnenshuis, maar af en toe (eens per maand) tijdens vliegtuig trips van ca. 6 uur voor bijv. videos kijken op spaarstand.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Laptopmerk
Op Google ben ik de merken Acer en Asus erg vaak tegengekomen, so.....
Videokaart merk
Ik ben een NVIDIA fan
Welke laptop heb ik zelf al gevonden die ik interesting vind?
Acer Aspire V5-561G-6407
ASUS R556LD-XX398H
http://www.beslist.nl/com..._R556LD-XX398H.html#specs
Aangezien ik al een snelle game pc heb maar ik ook af en toe op de bank/ away van de computer kamer/ wil gamen, wil ik graag een niet te duur laptopje aanschaffen die o.a. -when gaming- Battlefield 4 kan runnen zonder gestotter en dergelijke. Naast het vlot kunnen afspelen van games zoals eerder vermeld, zou ik het fijn vinden als ik wat ademruimte heb wanneer het op schijfruimte aankomt. 500GB is vaak erg weinig dus ik heb liever 1TB.
RAM
Ik ben gewend om 8GB RAM te hebben, dus het zou lekker zijn als de laptop ook rond de 6 tot 8 GB RAM heeft
Wat is je budget?
Rond de €550
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Meerendeels binnenshuis, maar af en toe (eens per maand) tijdens vliegtuig trips van ca. 6 uur voor bijv. videos kijken op spaarstand.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Laptopmerk
Op Google ben ik de merken Acer en Asus erg vaak tegengekomen, so.....
Videokaart merk
Ik ben een NVIDIA fan
Welke laptop heb ik zelf al gevonden die ik interesting vind?
Acer Aspire V5-561G-6407
ASUS R556LD-XX398H
http://www.beslist.nl/com..._R556LD-XX398H.html#specs
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2015 02:08 ]