Toon posts:

Advies nodig voor pc componenten

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een nieuwe pc samen te stellen. Ik neem van mijn huidige pc de blu-ray drive over en 2x 2tb HDD. Wil eigenlijk mijn fractal design Define Xl en 1000W coirsair voeding behouden, maar twijfel hier op dit moment over vanwege een aantal zaken. Hieronder is mijn upgrade lijst en zal daarbij mijn twijfel/problemen beschrijven.

https://azerty.nl/winkelm...%5D=1&product%5B2144%5D=1

Is de 1000W voeding genoeg voor deze setup, met misschien wat later een 2e 980 Ti erbij?

Ook ben ik er niet over uit qua cpu koeler. Ik zat zelf aan de H80i GT waterkoeler te denken (wil geen air koeler). Deze past in mijn huide pc kast, maar is deze wel geschikt voor de i7 5930K en overclocken? via google raden ze minimaal de H100i of H110i GT aan. Deze zal dus niet in mijn huidige pc kast passen.

Voor deze twijfel/problemen wil ik graag jullie feedback.

Alvast bedank

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Heel leuk en aardig, maar als je alleen maar office en internet ermee gaat doen is dit veeeelllllll te duur ;) Aangezien bij ons allen de glazen bol kapot is, willen we weten wat je precies met je systeem (wil) gaan doen. Als je gaat gamen; welke resolutie en welke games?? Wees specifiek en noem de "zware" programma's die je gaat gebruiken :)

Succes!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik allemaal ga doen met de pc:

1: Gamen op 1080p en hoger. Witcher 3 - GTA V - Fallout 4 (met evt mods) en meer toekomtige nieuwe games (ook oudere) op ultra settings en minimaal stable 60 fps

2: Video en audiobewerking voor full hd en in de toekomst 4K

3: Streamen van games en andere applicaties

4: pc als mediacentre gebruiken

Ik wil met deze pc minimaal een jaar of 5 meekunnen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2015 07:43 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:07

br00ky

Moderator Harde Waren
Deze vraag hoort natuurlijk in Desktop Aankoopadvies thuis. Daar hanteren we, net als hier, een bepaald beleid. Waarom je de voorgedrukte vragen hebt verwijderd, snap ik dan ook niet helemaal. Zo hebben we in één keer alle informatie die er nodig is.

Open een nieuw topic in DAA, beantwoord de vragen die je ziet staan punt voor punt maak je lijst op in een handig te lezen tabel met de Handleiding Pricewatch.

Voor meer informatie, zie DAA beleid.

Dit topic is gesloten.