Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesout
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-08 20:47
Momenteel gebruik ik deze videokaart:
pricewatch: Asus R9290-4GD5

en ik ga een nieuw beeldscherm halen en zag van LG een scherm met FreeSync (display port) deze:
pricewatch: LG 34UM67 Zwart

mijn vraag was nou, ondersteunt mijn videokaart FreeSync of niet? kan hier eigenlijk nergens een duidelijk antwoord op vinden.

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

mesout schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:20:
Momenteel gebruik ik deze videokaart:
pricewatch: Asus R9290-4GD5

en ik ga een nieuw beeldscherm halen en zag van LG een scherm met FreeSync (display port) deze:
pricewatch: LG 34UM67 Zwart

mijn vraag was nou, ondersteunt mijn videokaart FreeSync of niet? kan hier eigenlijk nergens een duidelijk antwoord op vinden.

Alvast bedankt voor het antwoorden.
http://www.amd.com/en-us/...-gaming/freesync#products
In het kort, ja dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, dat had je natuurlijk zelf ook kunnen vinden. Op Tweakers gaan we altijd uit van eigen onderzoek en google-vaardigheid. Als je dan op een vrij logische plek al het antwoord had kunnen vinden, is dat natuurlijk wel een beetje gek. Let daar in het vervolg op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesout
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-08 20:47
mijn excuses. ik twijfelde na die pagina gelezen te hebben vanwege de leeftijd van mijn kaart (aangeschaft in de eerste of 2e week dat de kaart uit gekomen was.

In ieder geval hartstikke bedankt om het te bevestigen dat het gaat werken, ga ik genieten van het scherm zodra het binnengekomen is.