Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem zal gebruikt worden om te gamen, webdevelopment te doen, design en videobewerking.
Voor de laatste twee zal dit voornamelijk met de adobe paketten gebeuren (Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, After Effects). Soms ook eens Cinema 4D. Dit wel op hobby-niveau, dus het is wat afwegen tussen prestaties en prijs.
Games die ik wil spelen zijn Battlefield, GTA V, Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had het graag rond de €1000 gehouden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 1TB SATA HD liggen en een muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is extra koeling hier eventueel nog aan te raden of zal de bijgeleverde koeling voldoende zijn?
Daarnaast is de kans groot dat ik in de toekomst nog een tweede scherm bijzet, maar dat lijkt me geen probleem hier. M'n hoofdscherm zal ik op de HDMI aansluiten.
Ga je overklokken?
niet direct van plan
(moest dit ergens een groot performance/prijs voordeel kunnen opleveren sta ik er wel voor open)
Alvast bedankt
Dit systeem zal gebruikt worden om te gamen, webdevelopment te doen, design en videobewerking.
Voor de laatste twee zal dit voornamelijk met de adobe paketten gebeuren (Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, After Effects). Soms ook eens Cinema 4D. Dit wel op hobby-niveau, dus het is wat afwegen tussen prestaties en prijs.
Games die ik wil spelen zijn Battlefield, GTA V, Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had het graag rond de €1000 gehouden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 1TB SATA HD liggen en een muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is extra koeling hier eventueel nog aan te raden of zal de bijgeleverde koeling voldoende zijn?
Daarnaast is de kans groot dat ik in de toekomst nog een tweede scherm bijzet, maar dat lijkt me geen probleem hier. M'n hoofdscherm zal ik op de HDMI aansluiten.
Ga je overklokken?
niet direct van plan
(moest dit ergens een groot performance/prijs voordeel kunnen opleveren sta ik er wel voor open)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 87,- | € 87,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 368,- | € 368,- |
| 1 | BitFenix Shinobi | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Samsung S24D300H Zwart | € 138,50 | € 138,50 |
| 1 | Logitech Comfort Keyboard K290 (Azerty, BE) | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 86,76 | € 86,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.058,72 | |
Alvast bedankt
[ Voor 1% gewijzigd door tijvsb op 30-06-2015 20:53 . Reden: aanpassing lijstje ]