Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof spel, speel het op de PS4. Reddit is erg actief en de matches tot dusver waren goed. Overwatch zal ongetwijfeld een breder publiek aanspreken, je moet van de cartoony setting houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik zou alleen dood bang zijn dat de servers over een paar maand dood zijn, er zal vast nog een heel klein vast groepje overblijven. Maar vooral op de xbox one kan het een probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:27
Nieuwevolger schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:11:
Ik zou alleen dood bang zijn dat de servers over een paar maand dood zijn, er zal vast nog een heel klein vast groepje overblijven. Maar vooral op de xbox one kan het een probleem worden.
Ik wil de PC niet ophemelen want ik heb ook een XO maar ik heb het idee dat deze game op de console totaal niet leeft.Ik dacht trouwens dat de console versie ook 60fps is maar die draait op 30 lees ik net.

Net weer een gaaf potje gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:27
Wat ben ik blij dat ik deze game gisteren heb gekocht want zat in twijfel tussen deze game en Overwatch.

Overwatch met een code kunnen spelen:

Kort mij ervaring met die game:
Beta een uur gespeeld en nee! dit gaat hem niet worden voor mij.Ja leuk dat je alle heroes kan gebruiken in een potje maar dan moet je wel meteen weten wat ze kunnen.
Game loopt strak en ziet er tof uit maar mijn ding is het niet.Het is ook puur multiplayer dus dat moet je ding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben op de xbo toch voor battleborn gegaan, misschien overwatch nog op pc, maar game viel me nog wat tegen. Game speelt wat sluggish, je zit soms vast achter de kleinste pixels, maar leuke humor.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50
Zojuist even de beta van Overwatch gespeeld maar het is ook niet mijn ding. Ik vind Battleborn toch leuker weg spelen. Dit komt met name door de spelmodi die enorm lijkt op moba. Binnenkort even de spel gaan halen op de ps4.

[ Voor 11% gewijzigd door FireBladeX op 05-05-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://sherrardgaming.com/wp-content/uploads/2016/05/049027.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sherrardgaming.com/wp-content/uploads/2016/05/1_battleborn-screenshot-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sherrardgaming.com/wp-content/uploads/2016/05/battleborn_037.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sherrardgaming.com/wp-content/uploads/2016/05/Battleborn_Deande_4.bmp
Afbeeldingslocatie: http://sherrardgaming.com/wp-content/uploads/2016/05/Battleborn-Bild-6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sherrardgaming.com/wp-content/uploads/2016/05/Battleborn-postponed-to-May-2016-video-screenshots-to-ease-the-pain-8.jpg

Best coole SS's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:31
Ben vandaag ook begonnen met battleborn. Het is alleen niet te spelen op mijn AMD kaart. De beta kon ik moeiteloos draaien op mijn 7870. Nu haal ik in de sentinel missie met alle settings op low, physx uitgezet via de .ini files en een resolutie van 1280x720 nog geen 10fps. Jammer dat ze dit spel, dat al bijna DOA is, nog op deze manier weer moeten verpesten voor zoveel spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Xbox versie bevalt me aardig goed, al iets teveel uurtje erin zitten de laatste paar dagen. Nu gaat het nog vrij rap om een party te vinden, benieuwd hoe het straks gaat, al past de game zich wel netjes aan op lager aantal dan de 5 man.

Mogelijk ze alleen nog The Saboteur fixen, die 3rde defense ronde lukt echt op geen enkele manier, zelfs een blanket met die bubble wilde niet werken.

Maar de humor in het spel is echt geweldig, viel me op dat zelfs bepaalde conversaties verschillende teksten hebben, blijft een leuke afwisseling.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2016 10:30 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
Vind de teksten van de verschillende karakters geniaal :)

Moet wel zeggen dat het vinden van een match me te lang duurt (1 a 2 min gemiddeld). Verder vind ik het jammer dat je de karakters vrij moet spelen, beetje vreemd gezien je gewoon betaald hebt voor het VOLLEDIGE spel, waarom krijg je dan in het begin maar een x aantal karakters? :+

Aan de andere kant ; zorgt er wel voor dat je wat "rustiger" begint waar je bij overwatch meteen in het diepe valt omdat alle karakters beschikbaar zijn. gelukkig zijn de BB karakters gewoon in-game vrij te spelen en helemaal niet apart aan te schaffen met een RL-valuta ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, je speelt ze relatief snel vrij, buiten 3 via laatste missie (omdat ik saboteur niet haal) en die dame met swords (secondair is aantal pvp matches winnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voor ieder co-op scenario probeer ik een nieuw character te spelen, tot nu toe loopt dat redelijk gelijk met het aantal characters dat ik unlock. Best een prettige manier om iedereen te leren kennen alvorens PVP in te duiken ;)

Een gemis is wel dat je niet kan queuen voor een specifiek scenario. Je moet eerst queuen voor co-op, dan pas kan je stemmen voor een van de 3 random gekozen scenarios. Nogal vervelend als je een specifiek scenario in gedachten had. De eerste twee heb ik maar snel in solo mode doorlopen: Niemand kiest die momenteel omdat die ook in open beta zaten.

[ Voor 43% gewijzigd door boe2 op 10-05-2016 09:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, dat is wel jammer, dacht dat je via private match en dan op open lobby vanzelf ook mensen zou krijgen (zoals in division), maar dat werkt dus ook niet. Gisteren nog wel puur toeval Saboteur gehaald, meteen met 3 man de laatste missie gedaan (flinke uitdaging), nu nog dacht ik 3 characters unlocken (1x pvp, 1x alle stories op silver en laatste missie op challenge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Saboteur gaat gepatched worden (weten alleen nog niet wanneer, ze stellen de PC patch uit omdat ze per se gelijk met consoles willen patchen). Ik heb deze solo gedaan, omdat je daar de traps de helft van het werk kan laten doen.

Alsook mijn eerste hero mastery gehaald met Orendi. Ik hoop dat ze de playerbase net zo lang levend kunnen houden als Borderlands 2, want alle heroes op max mastery krijgen zal wel nog een tijd duren. Zeker wanneer Overwatch ook aandacht begint op te eisen :x

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Saboteur gaat steeds vaker succesvol, geen idee of ze al iets gefixed hebben. Speel nog dagelijks, bijna Montana maxed (moet nog 50k dmg), forum had al aardig wat discussies over de masteries waar sommige belachelijke eisen hadden (speel met minimaal 2 andere UDR, kill zoveel spelers).

ISIC zit ik nog met die 250 minions, die je enkel in die MOBA style modus kan halen, maar het is geen instant kill op die minions dus je moet nog geluk hebben ook.

Oscar Mike is m'n favo nu, dat wordt m'n volgende mastery.

De humor blijft heerlijk, al denk ik dat ze toch wel met iets meer maps moeten gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
Ik ben zelf al behoorlijk uitgekeken op het spel eigenlijk :|

Ik mis het coöperative eigenlijk, je speelt met een paar randoms communicatie ontbreekt veelal volledig en iedereen lijkt haast "maar wat te doen"

Ook vervelend dat je de karakters 1 voor 1 apart moet vrijspelen...

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Btw, op lvl30 command krijg je toegang tot de party-search advanced mode, handig :)
Denk dat moment het allemaal wel wat meer communicatie gaat worden, eerst nog even normal afmaken :)

edit, zit net met een lvl65 in de groep, die had tijd teveel :P

[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 19-05-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:42
De pc versie is ondertussen al op meer plaatsen goedkoper geworden zie ik, maar je kunt hem momenteel ook bij gmg krijgen voor 22,50 met de code BATTLEBORN25: https://www.greenmangamin...20160524_newsletter_email

Ik twijfel of ik daarvoor toch het volledige spel nog eens wil proberen. Hoe is de community nu? Wordt er volop gespeeld of is de game dood aan het bloeden uit een overwatch-gevormde wond?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren dit spel ook maar eens geïnstalleerd (had het een tijdje geleden gewonnen) en de prologue en een missie gespeeld. Hebben andere mensen ook zulke problemen met de framerates? Mijn pc is toch niet echt zwak (i5-4670, 16GB, R9 280X, resolutie 1080p), maar ik mag blij zijn als ik op 30fps kom. Instellingen wijzigen naar medium detail (stond standaard op ultra) verandert ook niet veel. Heb de nieuwste drivers. Andere (veel mooiere) games draaien top... Het is net speelbaar, maar wel met moeite.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
jimz93 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:46:
Ik ben zelf al behoorlijk uitgekeken op het spel eigenlijk :|

Ik mis het coöperative eigenlijk, je speelt met een paar randoms communicatie ontbreekt veelal volledig en iedereen lijkt haast "maar wat te doen"

Ook vervelend dat je de karakters 1 voor 1 apart moet vrijspelen...
De reden dat ik met de game gestopt ben.
Ook de hoeveelheid spelers op de PC speelt hier een rol. Wachttijden zijn lang!

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Op PC is deze game zo goed als dood:

http://steamcharts.com/app/394230

Met een peak van 1000 man zit je al gauw even te wachten met een matchmaking systeem.
In 1 maand tijd van 12000 naar onder de 1000, ik had het voorspeld.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 29-06-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:29
Vandaag de ps4 versie opgepikt bij gamemania voor €15. Tot nu toe alleen de verplichte intro missie gespeeld, wat wel aardig was.

Ben benieuwd of het online nog wat voorstelt, had duidelijk beter eerst ff reviews kunnen checken (impuls aankoop :o ).

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 18:42
Ondanks dat hij 'dood' is, misschien toch wel interessant om hem in de humble bundle mee te nemen :9
https://www.humblebundle.com/2k-games-bundle
Voor 1 dollar krijg je The Darkness II, Spec Ops: The Line en Duke Nukem Forever.
Voor meer dan average (op dit moment $8,42) komt daar Civilization V, NBA 2K16 en Maffia II bij (en battleborn skins... yay), en zou nog uitgebreid worden (meestal komen extra games er halverwege de looptijd bij, volgende week maandag of dinsdag waarschijnlijk).
En voor 15 dollar krijg je dan ook Battleborn en Borderlands the Pre-Sequel er bij.

Borderlands tps heb ik zelf al, maar voor die paar euro extra wil ik Battleborn op zich toch nog wel eens proberen. Al zou het maar zijn om solo eens door de story missions heen te rennen met een paar verschillende heroes.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik wacht wel tot die gratis is, zat in twijfel om de bundle te kopen met BB erbij. Ben alleen bang dat het zonde is van mijn geld ivm userbase die zo naar beneden gekelderd is.

De game zelf heeft potentie! Daar ben ik van overtuigt!

[ Voor 14% gewijzigd door Cybergamer op 21-07-2016 18:14 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Laatst online: 02-09 12:37
Ik heb hem van de week aangeschaft inderdaad bij de Humble bundle...
Had eerder in de beta gespeeld en op zich vond ik het wel lachen... Van de week een paar keer gespeeld en op zich altijd redelijk vlot (een minuut of 2) een team gekregen....
Pagina: 1 2 Laatste