Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op hoge prestaties
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000 (mag wat uitlopen) / (1200 inc scherm e.d.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niks
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet merkgebonden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen op hoge prestaties en in goede graphics -- Zware games ; GTA (op high/deels ultra als het kan) // Battlefield en alle games die momenteel hoge graphics hebben.
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk niet.
GRAAG ADVIES! ik zit namelijk heftig te twijfelen tussen een GTX 920 en een R9 290
Daarnaast weet ik niet geheel zeker of ik ga overclocken. een 4660k of een 4460 zit ik daarom ook een beetje mee.. wat is qua prijs verhouding een goede keuze?
Ook zou ik graag advies willen hebben over het gebruikte moederbord wat ik hier reeds in de lijst heb staan alsmede een goede voeding (ANTEC) ?
Daarnaast leek het mij ook verstandig een aftermarket koeling erin te doen. Ik heb niet veel verstand van computers en zou hier graag opheldering in willen krijgen.
(PS : is een SSD noodzakelijk of maakt het qua performance van gamen niet uit)
Hieronder de lijst.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Alvast bedankt!
Gamen op hoge prestaties
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000 (mag wat uitlopen) / (1200 inc scherm e.d.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niks
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet merkgebonden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen op hoge prestaties en in goede graphics -- Zware games ; GTA (op high/deels ultra als het kan) // Battlefield en alle games die momenteel hoge graphics hebben.
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk niet.
GRAAG ADVIES! ik zit namelijk heftig te twijfelen tussen een GTX 920 en een R9 290
Daarnaast weet ik niet geheel zeker of ik ga overclocken. een 4660k of een 4460 zit ik daarom ook een beetje mee.. wat is qua prijs verhouding een goede keuze?
Ook zou ik graag advies willen hebben over het gebruikte moederbord wat ik hier reeds in de lijst heb staan alsmede een goede voeding (ANTEC) ?
Daarnaast leek het mij ook verstandig een aftermarket koeling erin te doen. Ik heb niet veel verstand van computers en zou hier graag opheldering in willen krijgen.
(PS : is een SSD noodzakelijk of maakt het qua performance van gamen niet uit)
Hieronder de lijst.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX R2.0 | € 166,50 | € 166,50 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 290 royalKing | € 320,01 | € 320,01 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY16GX3M2A1866C9B | € 113,99 | € 113,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 780,- | |
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Alvast bedankt!