Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Tsjah, nu ik ook wat tweak-werk heb verricht (het duron project, waar Jasper uiteraard de meeste credits voor krijgt
) kijk ik hier wel eens rond. (Nu mag het
)
Maareuh, hangt er van af in hoeverre je wilt gaan tweaken, we hebben gemerkt dat de core van de duron 600 ook (echt probleemloos) op 800 (met FSB tweaking op 840, FSB=105Mhz, EV6=210Mhz) kan draaien, wat een percentage van 33,33% oplevert (of 40% met FSB tweaking). Ik ga er van uit dat 25% wel haalbaar moet zijn voor elke processor zonder te gaan waterkoelen. Wat er op neerkomt dat jij met een 800Mhz-er IMO wel kunt oc-en tot 1Ghz.
Als je echter lef hebt en met waterkoeling, peltiers en dat soort dingen aan de gang gaat (koel ook de chipset!), moet je met dezelfde 800Mhz-er IMO wel tot een kleine 1170Mhz moeten kunnen komen.
Als je hulp wilt hebben bij het unlocken van de CPU wil ik je (ik denk Jasper ook) wel helpen, maken we er weer een stukje van voor T.net (als je snel genoeg bent althans!)
Itmse! / Floris
Maareuh, hangt er van af in hoeverre je wilt gaan tweaken, we hebben gemerkt dat de core van de duron 600 ook (echt probleemloos) op 800 (met FSB tweaking op 840, FSB=105Mhz, EV6=210Mhz) kan draaien, wat een percentage van 33,33% oplevert (of 40% met FSB tweaking). Ik ga er van uit dat 25% wel haalbaar moet zijn voor elke processor zonder te gaan waterkoelen. Wat er op neerkomt dat jij met een 800Mhz-er IMO wel kunt oc-en tot 1Ghz.
Als je echter lef hebt en met waterkoeling, peltiers en dat soort dingen aan de gang gaat (koel ook de chipset!), moet je met dezelfde 800Mhz-er IMO wel tot een kleine 1170Mhz moeten kunnen komen.
Als je hulp wilt hebben bij het unlocken van de CPU wil ik je (ik denk Jasper ook) wel helpen, maken we er weer een stukje van voor T.net (als je snel genoeg bent althans!)
Itmse! / Floris
Bericht hierboven
Tnx voor de tip 
Maareh... moet ik dan een Slot of een Socket proc nemen???
Maareh... moet ik dan een Slot of een Socket proc nemen???
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
een slot A, want zoals het er nu voor staat, gaan die socket A processrs multeplier locked zijn
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb hier sinds dit weekend een Classic 800Mhz die vreselijk stabiel op 1000Mhz loopt. Maarja, das net geen gHz
dus moet nog wel wat aan gebeuren maar ik heb er wel vertrouwen in. Cache staat hier nog steeds op 2/5.
met gfd een 750 en verder zoiets, voor zekerheid een 800, maar kan best dat een 500 het met veel geluk en waterkoeling etc. haalt.
mvg FFF
mvg FFF
Pagina: 1