Rare tekens bij wijzigen settings Macbook Pro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:01
Hoi allemaal,

Mijn mac vertoont sinds kort rare iconen als ik een admin wachtwoord in moet vullen. (sindsdien niet meer gaan omdat ik dit niet helemaal vertrouw) Bijvoorbeeld bij het aanpassen van settings.

Ik heb al wat rond gezocht, maar kan hier nergens wat over vinden. Een PRAM en SMC reset hielpen niks uit.

Ik draai op de laatste yosemite beta, zou het hier misschien door kunnen komen?

Hieronder een screenshot van wat ik bedoel. Ik hoop dat iemand hier een idee heeft waar dit vandaan komt.
Bedankt alvast voor de reacties!

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/lr97Dd-2BE1pep4b6_hTMQKoXtR7yscSsb-MWKIXt-8=w3642-h2276-no

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Weet je zeker dat je op de laatste Yosemite beta draait? Yosemite is al bijna een jaar uit beta namelijk.

Dit probleem is een bekend probleem als je het standaard font van je OS wijzigt. Heb je dit toevallig gedaan?

[ Voor 12% gewijzigd door sorted.bits op 27-06-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:01
sorted.bits schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 19:51:
Weet je zeker dat je op de laatste Yosemite beta draait? Yosemite is al bijna een jaar uit beta namelijk.

Dit probleem is een bekend probleem als je het standaard font van je OS wijzigt. Heb je dit toevallig gedaan?
Ja ik weet zeker dat ik op de laatste beta draai 10.10.4 build 14E36B

En ik heb inderdaad het font gewijzigd naar die van El Capitan. Ik zal het eens terug zetten kijken of dit het oplost.

Edit:

Het wijzingen van het lettertype is inderdaad de veroorzaker geweest van dit probleem.
Ik wacht wel rustig op El Capitan voor het lettertype. Weer wat geleerd!

Bedankt depl0y voor de snelle reactie _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door SHIFTER [NL] op 27-06-2015 20:24 ]

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP