3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Weet je zeker dat je op de laatste Yosemite beta draait? Yosemite is al bijna een jaar uit beta namelijk.
Dit probleem is een bekend probleem als je het standaard font van je OS wijzigt. Heb je dit toevallig gedaan?
Dit probleem is een bekend probleem als je het standaard font van je OS wijzigt. Heb je dit toevallig gedaan?
[ Voor 12% gewijzigd door sorted.bits op 27-06-2015 19:52 ]
Ja ik weet zeker dat ik op de laatste beta draai 10.10.4 build 14E36Bsorted.bits schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 19:51:
Weet je zeker dat je op de laatste Yosemite beta draait? Yosemite is al bijna een jaar uit beta namelijk.
En ik heb inderdaad het font gewijzigd naar die van El Capitan. Ik zal het eens terug zetten kijken of dit het oplost.
Edit:
Het wijzingen van het lettertype is inderdaad de veroorzaker geweest van dit probleem.
Ik wacht wel rustig op El Capitan voor het lettertype. Weer wat geleerd!
Bedankt depl0y voor de snelle reactie
[ Voor 17% gewijzigd door SHIFTER [NL] op 27-06-2015 20:24 ]
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP