Toon posts:

Spannings DIP op Asus A7V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort gebruik ik Asus probe 2.11 om mijn A7V een beetje te monitoren, en nu valt mij op dat er vrij veel (elke 2 a 3 min.) wel een spannings dip optreed! Dit treed dan op bij elke spanning (+5, -5, +12, -12 etc.).
Wie weet waar dit aan kan liggen en of dit schadelijk is?
Alvast bedankt.

Verwijderd

Als het dipje niet te groot is, geeft het niet.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Asusprobe zuigt, die blaat vaak maar wat. Je kan beter MBM (Motherboard Monitor) nemen. Voor een URL: zie de meuktracker op tweakers.net

Virussen? Scan ze hier!

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:17

Potatoman

koniwa

Ik denk dat als het niet aan Asus ligt, het aan je voeding ligt, toen ik een nieuwe voeding had gekocht dacht ik dat ik kon zien dat de voltage waarden veel dichter bij de specs zaten.

The cyclographing developer

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 09:36
Je kan een nieuwe voeding proberen of een spannings filter. Maar ik geloof dat die spannings filters vrij duur zijn

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 16:03
die asus probe is om te :r :r :r
voltage geeft ie niet normaal aan en de temp geeft ie ook veels te hoog aan

ik zou als ik jou was mbm 5 nemen

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 08:19 schreef Blankie het volgende:
Sinds kort gebruik ik Asus probe 2.11 om mijn A7V een beetje te monitoren, en nu valt mij op dat er vrij veel (elke 2 a 3 min.) wel een spannings dip optreed! Dit treed dan op bij elke spanning (+5, -5, +12, -12 etc.).
Wie weet waar dit aan kan liggen en of dit schadelijk is?
Hoe groot is je dip ?
als 12 volt over de 15 gaat en 5 volt onder de 3 ofzo, dan heb je of een ontiegelijk slechte voeding (van niveau: hoe kan het zijn dat jij niet crashed) of veel logischer: 2 conflicteren programma's. Asus probe wordt dat gestoord door een ander process.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:26

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Als het echte dipjes waren geweest, was je pc nu allang gecrashed....

Asus Probe blaat teveel.... :r

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Heren, probleem is opgelost. Het lag inderdaad aan asus probe. Gebruik nu mbm 5 en alles ziet er prima uit. Bedankt!!
Pagina: 1