Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mobiele ontwikkel laptop < 1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ben opzoek naar een laptop om mee te ontwikkelen met visual studio.
Heb dit ding op het oog: pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-571G-52V0

Het punt waar ik me voornamelijk zorgen over maak is de duur van de accu, het is belangrijk voor mij om zonder stroomvoorziening te kunnen ontwikkelen. En het is een acer... hoeft niet perse slecht te zijn maar hoor vaak slechte verhalen over acer.

Wat ga je met je laptop doen?
Ontwikkelen met Visual Studio buiten berijk van een stroomverziening.
Zal vaak buiten zitten dus een mat scherm is ook wel nodig.
Zou mooi zijn als er ook nog een klein beetje op gegamed kan worden ookal is dat absoluut geen vereisten.

Wat is je budget?
1000 euro is wel zo'n beetje de max

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja zeker, hij mag niet te zwaar zijn (onder de 3kg), accu moet lang mee gaan (min 4-5 uur) maar het moet wel minimaal een 15 inch zijn om een beetje lekker te kunnen werken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, puur omdat ik daar goede ervaringen mee heb en ze zijn over het algemeen makkelijk te upgraden en ze zien er nog eens mooit uit ook.

Hoop dat jullie mij beetje goede richting om kunnen sturen :)

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-11 16:20

spartacusNLD

This is Sparta!!

pricewatch: Asus N550JK-CM362H of een andere ASUS N550J uit de serie die je aanspreekt.

acer zou ik nooit doen. heel slechte ervaringen mee.
asus is in deze prijsklasse een no brainer..
zelf heb ik een lenovo y50 voor 999 aangeschaft.. echter is deze niet meer voor <1000 beschikbaar nu.

op termijn misschien een SSD inbouwen en je hebt een top systeem :)

[ Voor 35% gewijzigd door spartacusNLD op 27-06-2015 17:13 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Verwijderd

Topicstarter
Dat ziet er uit als een mooi ding alleen kan lastig bepalen hoe lang deze mee gaat op de accu...Begrijp niet waarom daar voor de meeste laptops zo weinig info over is. De processor die daar inzit is in ieder geval niet bepaald zuinig voor zover ik kan zien.