Beste tweakers,
Ben opzoek naar een laptop om mee te ontwikkelen met visual studio.
Heb dit ding op het oog: pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-571G-52V0
Het punt waar ik me voornamelijk zorgen over maak is de duur van de accu, het is belangrijk voor mij om zonder stroomvoorziening te kunnen ontwikkelen. En het is een acer... hoeft niet perse slecht te zijn maar hoor vaak slechte verhalen over acer.
Wat ga je met je laptop doen?
Ontwikkelen met Visual Studio buiten berijk van een stroomverziening.
Zal vaak buiten zitten dus een mat scherm is ook wel nodig.
Zou mooi zijn als er ook nog een klein beetje op gegamed kan worden ookal is dat absoluut geen vereisten.
Wat is je budget?
1000 euro is wel zo'n beetje de max
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja zeker, hij mag niet te zwaar zijn (onder de 3kg), accu moet lang mee gaan (min 4-5 uur) maar het moet wel minimaal een 15 inch zijn om een beetje lekker te kunnen werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, puur omdat ik daar goede ervaringen mee heb en ze zijn over het algemeen makkelijk te upgraden en ze zien er nog eens mooit uit ook.
Hoop dat jullie mij beetje goede richting om kunnen sturen
Ben opzoek naar een laptop om mee te ontwikkelen met visual studio.
Heb dit ding op het oog: pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-571G-52V0
Het punt waar ik me voornamelijk zorgen over maak is de duur van de accu, het is belangrijk voor mij om zonder stroomvoorziening te kunnen ontwikkelen. En het is een acer... hoeft niet perse slecht te zijn maar hoor vaak slechte verhalen over acer.
Wat ga je met je laptop doen?
Ontwikkelen met Visual Studio buiten berijk van een stroomverziening.
Zal vaak buiten zitten dus een mat scherm is ook wel nodig.
Zou mooi zijn als er ook nog een klein beetje op gegamed kan worden ookal is dat absoluut geen vereisten.
Wat is je budget?
1000 euro is wel zo'n beetje de max
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja zeker, hij mag niet te zwaar zijn (onder de 3kg), accu moet lang mee gaan (min 4-5 uur) maar het moet wel minimaal een 15 inch zijn om een beetje lekker te kunnen werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, puur omdat ik daar goede ervaringen mee heb en ze zijn over het algemeen makkelijk te upgraden en ze zien er nog eens mooit uit ook.
Hoop dat jullie mij beetje goede richting om kunnen sturen