.
[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2018 21:50 ]
Je zou ze kunnen printen/laten printen. 3Dhubs bijvoorbeeld, daar kun je het waarschijnlijk in de buurt voor weinig laten doen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 16:33:
Wat ik ook nog wilde doen, is om de onderste helft van een granaat te nemen (hoe ik hier aan kom weet ik nog niet![]()
![]()
), en deze als casefeet te gebruiken.
staat wel slordig om eerlijk te zijn. maar het zijn maar detailsVerwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:22:
[...]
De grill is idd niet helemaal recht en overal gelijk, maar als je door het window heen zou kijken van buitenaf, dan zie je dit niet, omdat je er niet recht tegenaan kijkt
PSN-ID Dograver
Lol die medaille , is dat een subtiele hint of sjoVerwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:00:
Ik heb een lange tijd niks van me laten horen, maar ik ben ondertussen wel bezig geweest met deze casemod (en natuurlijk ook Project Slick).
De gehele case heb ik nu van een camouflage patroon voorzien. Nadat de verf erop zat, ben ik over de case heengegaan met een stukje scotch brite, om de hele case wat ruiger te laten ogen, alsof de case met het leger mee moest naar Afghanistan, dat idee. Ik ben redelijk tevreden over het camouflagepatroon, maar ik baal er wel van dat ik twee kleine 'lopers' heb op het rechter zijpaneel (gekeken vanaf de voorkant).
De verf die ik heb gebruikt, is Rust-Oleum Painters Touch Chestnut en Meadow Green.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook nog een houder gemaakt voor een HDD die in de 5,25" bay past. Dit is gewoon een rvs plaatje met gaten erin. Ik heb het rvs op een magische manier vastgesoldeerd aan de case. Ik weet niet hoe lang dit gaat houden, maar als iemand tips heeft over hoe ik dit goed kan vastmaken, hoor ik het graag.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de voorkant van de case ben ik van plan om zo'n ding kopen, zodat de voorkant van de case eruitziet als een ghillie suit: http://nl.aliexpress.com/...01407_3,201444_6,201409_1
De volgende keer zit er een raampje in met crosshair cover en hoop ik dat ik de ghillie suit draad heb ontvangen (China kennende duurt dit wel even)
Carpe scrotum
its the Guus
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq