Ik had vannacht een topic aangemaakt omdat ik ff niet meer wist wat ik moest doen nu het uit is met mijn vriendin. Nu is deze waarschijnlijk gemoved naar HK (ik zou niet weten waar ie anders staat) WAAR SLAAT DIT OP?? Ik kan HK nog niet in, dus hoe the fok moet ik mijn eigen topic nou lezen?? Damn ik vroeg gewoon om een beetje hulp en nou wordt dat ook al weer verneukt door jullie. Sorry hoor, maar dit is echt te gek voor woorden.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163981
edit:
Hmz, nu komt de draad-titel weer niet te voorschijn. Dit is de draad waar Demolition-Man het over heeft.
Hmz, nu komt de draad-titel weer niet te voorschijn. Dit is de draad waar Demolition-Man het over heeft.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ja ik kan er niet inkomen via de linkOp maandag 18 juni 2001 08:19 schreef pven het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163981
edit:
Misschien een goed idee om eerst te kijken of de topic starter toegang heeft tot de HK, en dan pas de moven. Beetje lullig zo.
Ergens in een FAQ heb ik gelezen dat men niet kijkt of de draad-starter XS heeft tot HK, maar ik kan het ff niet terugvinden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
da vink echt dikke vette onzin dat ze dat sowieso niet doen. Kan ik ff een duidelijke uitleg krijgen van een modje...Op maandag 18 juni 2001 08:29 schreef pven het volgende:
Ergens in een FAQ heb ik gelezen dat men niet kijkt of de draad-starter XS heeft tot HK, maar ik kan het ff niet terugvinden.
Ik heb ook nog gereageerd. Veel sterkte demolition man.
Het is inderdaad erg kinderachtig. Volgens mij beschouwen ze de posters hier niet als volwassen mensen.
In en in triest.
Het is inderdaad erg kinderachtig. Volgens mij beschouwen ze de posters hier niet als volwassen mensen.
In en in triest.
thnx..Op maandag 18 juni 2001 08:57 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik heb ook nog gereageerd. Veel sterkte demolition man.
In en in triest.
kheb het topic effe doorgelezen, en zie compleet geen reden om te verplaatsen naar HK! en mocht je als mod dan toch nog het idee hebben dat je een topic eventueel wel naar HK kan schoppen, en je doet het dan toch.. kijk dan iig of de topicstarter in HK kan, zeker met dit soort topics is het wel erg lullig! 
[enne Demolition-Man:>> de gevoelens zullen op zijn tijd wel vervagen, probeer iig wat afstand te nemen en haar niet te vaak te zien, succes!]
[enne Demolition-Man:>> de gevoelens zullen op zijn tijd wel vervagen, probeer iig wat afstand te nemen en haar niet te vaak te zien, succes!]
[topic=163878]
Ik heb dit al aangekaart. Als we nou alle volgens ons onterecht gemovede topics hier noteren, kan er over gepraat worden, hoop ik.
Ik heb dit al aangekaart. Als we nou alle volgens ons onterecht gemovede topics hier noteren, kan er over gepraat worden, hoop ik.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat een gezeur. Als ie niet naar HK was gemoved dan had je gewoon een mooi slotje gekregen. Is dat beter dan?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bull => Vrouwen en Gedumpt over de mail :( zijn wel open en in SG. En ik vond zijn topic toch van hetzelfde "genre".Op maandag 18 juni 2001 09:37 schreef Exirion het volgende:
Wat een gezeur. Als ie niet naar HK was gemoved dan had je gewoon een mooi slotje gekregen. Is dat beter dan?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Het heet toch SG of niet? Toch niet lieve mona? Kom op zeg, het is lullig dat het uit is, maar we kunnen je er niet bij helpen. Het is heel simpel, het enige wat we kunnen zeggen is "life goes on". Meer niet, als je dat wilt horen dan kan je beter een van de andere draadjes lezen die door anderen over hetzelfde onderwerp geplaatst zijn.
Klinkt misschien hard, maar het was idd sluiten of naar de HK. En dat je daar nog niet kan lezen is natuurlijk niet echt leuk, maar ja. Niets aan te doen, we gaan geen uitzonderingen maken voor jou. En we gaan ook niet kijken of iemand al in HK kan komen voordat we iets moven. Het is aan jullie om te kijken of iets in SG past, past het daar niet, dan gaat het naar de HK, kan je daar niet lezen dan is dat pech...
Klinkt misschien hard, maar het was idd sluiten of naar de HK. En dat je daar nog niet kan lezen is natuurlijk niet echt leuk, maar ja. Niets aan te doen, we gaan geen uitzonderingen maken voor jou. En we gaan ook niet kijken of iemand al in HK kan komen voordat we iets moven. Het is aan jullie om te kijken of iets in SG past, past het daar niet, dan gaat het naar de HK, kan je daar niet lezen dan is dat pech...
slaat nergens op... valt me weer een beetje tegen van GoT...serieusOp maandag 18 juni 2001 09:47 schreef obsidian het volgende:
Het heet toch SG of niet? Toch niet lieve mona? Kom op zeg, het is lullig dat het uit is, maar we kunnen je er niet bij helpen. Het is heel simpel, het enige wat we kunnen zeggen is "life goes on". Meer niet, als je dat wilt horen dan kan je beter een van de andere draadjes lezen die door anderen over hetzelfde onderwerp geplaatst zijn.
Staan ook in de HK hoor.Op maandag 18 juni 2001 09:41 schreef asmoday het volgende:
[..]
Bull => Vrouwen en Gedumpt over de mail :( zijn wel open en in SG. En ik vond zijn topic toch van hetzelfde "genre".
Snel veranderen he!Op maandag 18 juni 2001 09:51 schreef obsidian het volgende:
[..]
Staan ook in de HK hoor.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Slaat nergens op? Hahahaha... komop zeg, alleen omdat jij nu last heb van de regels slaan ze nergens op? Denk je dat je de enige bent die gedumpt is? (nee, ik niet) Het soort topics waar het nu om gaat is alzo niet toegestaan op GoT, kijk maar ik de FAQ. Dus je hebt mazzel dat ie niet dicht is. Maar als je dat gelukkig maakt wil ik hem ook wel sluiten hoor.Op maandag 18 juni 2001 09:50 schreef Demolition-Man het volgende:
[..]
slaat nergens op... valt me weer een beetje tegen van GoT...serieus
Niet ineens kinderachtig gaan doen over de regels omdat ze nu even niet in jouw voordeel werken. die regels gelden voor iedereen en dus ook voor jou.
Ik zit niet continue in SG te modden, daar zijn andere mensen bezig. Dus het kan zijn dat er topics openblijven die eigenlijk dicht moeten of gemoved moeten worden. Tja, maar daar is SU natuurlijk ook voor.Op maandag 18 juni 2001 09:52 schreef asmoday het volgende:
[..]
Snel veranderen he!
Stuffis Generalis
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen.
get my point?? Waar had ik em dan neer moeten zetten?? Spielerij?? shit...sorry dak het zeg, maar je geeft mij vet de indruk dat je je macht als modje hier gebruikt om mensen te irriteren...
je signature zegt genoeg vind ik
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen.
get my point?? Waar had ik em dan neer moeten zetten?? Spielerij?? shit...sorry dak het zeg, maar je geeft mij vet de indruk dat je je macht als modje hier gebruikt om mensen te irriteren...
je signature zegt genoeg vind ik
Al weken geleden is aangegeven door vele mensen dat niemand zit wachten op topics als: m'n cavia is dood, de vriendin van m'n opa's beste vriend is dood, het is uit m'n vriendin terwijl we over 10 jaar wilde gaan trouwen, etc.Op maandag 18 juni 2001 10:23 schreef Demolition-Man het volgende:
Natuurlijk is het klote als zoiets gebeurt, maar als iedereen die een naaste kwijtraakt dit gaat posten, dan zijn er elke dag wel een paar topics met een eindeloze stroom van 'gecondoleerd' posts.
Hetzelfde geldt voor als het uitgaat met je vriendin. Het gebeurt iedereen, en het zal je waarschijnlijk ook nog wel vaker gebeuren. Shit happens, but life goes on. Het irriteer alleen maar als er elke dag of meerder malen per week een eindeloze topic hierover wordt geopend.
Dat was al veel langer bekend, dus de komst van HK heeft hier NIKS mee te maken, en het is nogal slap dat iedereen ineens de HK aangrijpt om z'n ongenoegen over GoT te rechtvaardigen. Zonder HK was het gewoon een slotje geweest.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En jij wekt de indruk dat je hier alleen bent om 'ons' te irriteren. Maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet.
Luister... dat topic van jou is een trieste zaak, dat meen ik serieus, maar een serieuze discussie (daar is SG nu voor, dat zeg je zelf al) komt daar niet uit voort. Steunbetuigingen: ja, discussie: nee. Wat zou er gediscussieerd moeten worden? Dat het klote is, kan iedereen bedenken. Dat is dus offtopic onder de tweakers en hoort daarom in de huiskamer. Dat jij nog niet aan de criteria voldoet om de huiskamer in te mogen, is heel jammer, maar niet ons probleem. Dat klinkt een beetje bot en zo zou ik het ook eigenlijk niet willen uitdrukken, maar daar komt het feitelijk wel op neer. Dit is geen relatieforum of zoiets, dit is een tweakerforum. Als je nou laat zien dat je een 'tweaker' bent (door aan die criteria te voldoen of te gaan voldoen), kan je gezellig meebabbelen. Eerder niet. Maar als je gewoon rustig meedoet, komt dat allemaal dik in orde, het is op dit moment gewoonjammer. Helaas. We doen dit _echt niet_ om te pesten, anders was dat hele forum er sowieso nooit gekomen!!
Luister... dat topic van jou is een trieste zaak, dat meen ik serieus, maar een serieuze discussie (daar is SG nu voor, dat zeg je zelf al) komt daar niet uit voort. Steunbetuigingen: ja, discussie: nee. Wat zou er gediscussieerd moeten worden? Dat het klote is, kan iedereen bedenken. Dat is dus offtopic onder de tweakers en hoort daarom in de huiskamer. Dat jij nog niet aan de criteria voldoet om de huiskamer in te mogen, is heel jammer, maar niet ons probleem. Dat klinkt een beetje bot en zo zou ik het ook eigenlijk niet willen uitdrukken, maar daar komt het feitelijk wel op neer. Dit is geen relatieforum of zoiets, dit is een tweakerforum. Als je nou laat zien dat je een 'tweaker' bent (door aan die criteria te voldoen of te gaan voldoen), kan je gezellig meebabbelen. Eerder niet. Maar als je gewoon rustig meedoet, komt dat allemaal dik in orde, het is op dit moment gewoonjammer. Helaas. We doen dit _echt niet_ om te pesten, anders was dat hele forum er sowieso nooit gekomen!!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik denk dat er toch een mensen werend beleid wordt gevoerd. Als er een mede tweaker met iets zit is het prettig hem te kunnen steunen. En er was geen ander forum voor dan SG op tweakers.
Niet iedereen is een koude koelkast. Het zal je verbazen, maar er zijn wel degelijk mensen aanwezig op GOT. Dus met gevoelens en zo.
Ik vond de oude SG handig omdat daardoor dit soort onderwerpen niet in de techfora kwamen maar behandeld werden in de SG.
Het is voor Demolition-Man al moeilijk zat. Dit soort gevoelloze akties maken het niet beter voor hem.
Niet iedereen is een koude koelkast. Het zal je verbazen, maar er zijn wel degelijk mensen aanwezig op GOT. Dus met gevoelens en zo.
Ik vond de oude SG handig omdat daardoor dit soort onderwerpen niet in de techfora kwamen maar behandeld werden in de SG.
Het is voor Demolition-Man al moeilijk zat. Dit soort gevoelloze akties maken het niet beter voor hem.
edit:
typo
typo
Ik zou zeggen: lees alle reacties eens van mensen die het niet met jou eens zijn. Tot nu toe lijk je er gewoon structureel overheen te lezen zonder er over na te denkenOp maandag 18 juni 2001 10:44 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik denk dat er toch een mensen werend beleid wordt gevoerd. Als er een mede tweaker met iets zit is het prettig hem te kunnen steunen. En er was geen ander forum voor dan SG op tweakers.
En over dat gevoelloze-koelkasten-verhaal van je: lees m'n vorige post in deze topic eens door, want dan snap je misschien waarom dit soort topics in SG zowiezo niet meer toegestaan werden.
Dat klopt. Mensen die alleen voor General Chat komen, willen we liever niet, dat hebben we nooit onder stoelen of banken gestoken.Op maandag 18 juni 2001 10:44 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik denk dat er toch een mensen werend beleid wordt gevoerd.
Natuurlijk is het prettig om een medetweaker te kunnen steunen, maar als iemand nog niet aan de criteria voldoet om de huiskamer in te mogen, is het eigenlijk niet eens een tweaker. Niet om flauw te doen, maar als je nog geen 150 posts in de techfora hebt, ben je òf pas heel kort hier òf je komt alleen voor General Chat òf je post gewoon sowieso weinig. In geen van de 3 gevallen ben je een echte tweaker. Dat kan natuurlijk tijdelijk zijn, maar het is wel zo. Ik hoef je toch niet (weer) uit te leggen dat het hier geen scholieren.com of Fokforum is? Als je per sé je hart wilt storten zonder aan die 150/60 regeling te voldoen, kan je beter daar terecht.Als er een mede tweaker met iets zit is het prettig hem te kunnen steunen. En er was geen ander forum voor dan SG op tweakers.
Natuurlijk en dat respecteer ik ook. Je moet alleen begrijpen dat we niet voor jan en alleman uitzonderingen kunnen gaan maken, want dan heeft ineens iedereen 'last van hormonen' of iets wat daarop lijkt, maken we voor iedereen een uitzondering en dan loopt die 150/60 regeling zijn doel mis, een doel dat wij wel te allen tijde na willen strevenNiet iedereen is een koude koelkast. Het zal je verbazen, maar er zijn wel degelijk mensen aanwezig op GOT. Dus met gevoelens en zo.
Nee, dat snap ik best. Het enige wat ik kan doen is zeggen dat het me werkelijk spijt, maar het is helaas niet anders. Echt niet.Het is voor Demolition-Man al moeilijk zat. Dit soort gevoelloze akties maken het niet beter voor hem.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1