Omdat ze ronduit kut zitten. Al is Audi een zeer aangename uitzondering.
Waarom zouden de skoda stoelen slecht zijn? Kan me voorstellen dat bepaalde stoelen harder of zachter zijn, en dat je daarom een andere stoel wilt. Maar skoda's (en andere VAG modellen) zijn vaak juist voor de kilometervreters. Dat zijn gewoon goede stoelen, anders zou er niet zo veel zakelijk mee gereden worden. Daarom,(TS) wat is het probleem met die stoelen?
Veel mensen hebben nog nooit fatsoenlijke stoelen mogen aanvoelen (citroen, audi S-line, volvo, mazda). Moet wel zeggen dat in het hogere segment de stoelen beter zijn maar het is maar middelmatig voor t gros.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 12:10:
Nee. Dat zou mooi worden, als dat kapot is, zit jij op de stoel en gaat je airbag niet af.
Airbags klappen er altijd allemaal uit.
Over de stoelen: Schadehersteller, maar elke zelf respecterende monteur moet het wel kunnen.
Ja wel dus. En als dat kapot is heb je allemaal storingen. Mijn auto heeft dat, weerstand gordelspanner was 3 ohm ipv max 2 ohm. En een airbag is duur, als je een nieuwe auto hebt en hij gaat af bij een 40kmh en je moet de auto herstellen dan heb je flink wat extra kosten maar het kan ook doodsimpel gevaarlijk zijn. Preciese redenering ken ik niet, maar kan me er heel goed bij voorstellen dat er redenen zijn dat je het niet wilt.
Houd dus wel rekening met elektronica in de stoelen. Er zijn dingen als cancellers enz te krijgen als oplossing. Gaan gewoon alle airbags af, maar je auto is toch al 'op'.
En misschien even kijken of er apk-eisen voor zijn.