Waar heb je hetover¿¿¿¿¿Op maandag 18 juni 2001 07:49 schreef DrBob het volgende:
Yo,
Weg link, ik wist dat ik dit ni had moette doen.
Gelijk heb je.
Wij organiseren een contest waarbij je een cold cathode neon kit kan winnen.
Blijkbaar waren er mensen die vinden dat we de link ni mogen posten aangezien we een commerciele instelling zijn.
Ik heb ondertussen de mensen van Tweakers een mail gestuurd met de vraag er een echt news-item van te maken.
DrBob
PS de contest is ook alleen open voor mensen die in Belgie wonen aangezien we alleen naar daar shippen.
Blijkbaar waren er mensen die vinden dat we de link ni mogen posten aangezien we een commerciele instelling zijn.
Ik heb ondertussen de mensen van Tweakers een mail gestuurd met de vraag er een echt news-item van te maken.
DrBob
PS de contest is ook alleen open voor mensen die in Belgie wonen aangezien we alleen naar daar shippen.
Verwijderd
jammer.... ik ben nog op zoek naar een goeikoop neon lampie in mijn pc... ik wil eigenlijk niet meer dan 50 piek uitgeven... misschien een 2e handsie??
CC neon?
Combi van CCFL en Neon lamp?
Combi van CCFL en Neon lamp?
The cyclographing developer
Koop een CCFL... beter dan Neon en goedkoper. (+/- 30 piek incl. inverter)Op maandag 18 juni 2001 10:26 schreef InSaint het volgende:
jammer.... ik ben nog op zoek naar een goeikoop neon lampie in mijn pc... ik wil eigenlijk niet meer dan 50 piek uitgeven... misschien een 2e handsie??
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()