beste mensen van Tweakers ik ben van plan een nieuwe pc te gaan kopen, ik heb momenteel onderstaande componenten in gedachte. misschien kunnen jullie hier nog iets aan toevoegen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag youtube video's gaan maken over gamen en andere dingen, dus gamen, recorden, editen, browsen. verder heb ik hem ook nog voor school nodig (ik zit in 4vwo en ga volgend jaar naar 5 vwo) dus ook word een powerpoints edg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn dvd drive (zo heet t toch?) en mijn muis (pricewatch: Logitech G300s) en headset (pricewatch: Razer Kraken Pro Groen) ik neem mijn toetsenbord(basic logitech ding) en monitor (1440x900 resolutie ughh) mee maar ben wel van plan deze later te gaan upgraden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
fatsoenlijke processor voor t recorden en eigenlijk alles. 8gb ram redelijk normaal imo. basic gpu ga gaan high end games spelen. genoeg opslag voor al mijn video's. ik hoef nog geen ssd, vind het het gewoon niet waard momenteel. en dan een moederbord, case en voeding die alles ondersteund.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik ben niet zo'n fan van amd dus heb liever een intel en nVidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt, verder heb ik t volgens mij al wel beschreven hierboven.
Ga je overklokken?
nee, daar heb ik nog niet genoeg verstand van.
ik twijfel nog een beetje over de case en de voeding. de n300 van cm is beter maar ik vind de force 500 mooier en hij is goedkoper, ik nijg toch meer naar de n300 aangezien hij toch allen maar onder mn bureau staat en de 2 ingebouwde fans zijn echt heel fijn aangezien ik daar verder nog niet in ga investeren.
ik ben van plan alles bij 4launch te gaan kopen, hier hebben wij genoeg positieve ervaringen mee. als jullie een betere shop weten waar het goedkoper is kan je dit ook gwn even melden. bij 4launch komt het trouwens uit op rond de 720.
alvast bedankt voor alle reacties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag youtube video's gaan maken over gamen en andere dingen, dus gamen, recorden, editen, browsen. verder heb ik hem ook nog voor school nodig (ik zit in 4vwo en ga volgend jaar naar 5 vwo) dus ook word een powerpoints edg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn dvd drive (zo heet t toch?) en mijn muis (pricewatch: Logitech G300s) en headset (pricewatch: Razer Kraken Pro Groen) ik neem mijn toetsenbord(basic logitech ding) en monitor (1440x900 resolutie ughh) mee maar ben wel van plan deze later te gaan upgraden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
fatsoenlijke processor voor t recorden en eigenlijk alles. 8gb ram redelijk normaal imo. basic gpu ga gaan high end games spelen. genoeg opslag voor al mijn video's. ik hoef nog geen ssd, vind het het gewoon niet waard momenteel. en dan een moederbord, case en voeding die alles ondersteund.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik ben niet zo'n fan van amd dus heb liever een intel en nVidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt, verder heb ik t volgens mij al wel beschreven hierboven.
Ga je overklokken?
nee, daar heb ik nog niet genoeg verstand van.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Kingston HyperX Savage HX316C9SRK2/8 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Corsair CX430M | € 50,- | € 50,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 677,80 | |
ik twijfel nog een beetje over de case en de voeding. de n300 van cm is beter maar ik vind de force 500 mooier en hij is goedkoper, ik nijg toch meer naar de n300 aangezien hij toch allen maar onder mn bureau staat en de 2 ingebouwde fans zijn echt heel fijn aangezien ik daar verder nog niet in ga investeren.
ik ben van plan alles bij 4launch te gaan kopen, hier hebben wij genoeg positieve ervaringen mee. als jullie een betere shop weten waar het goedkoper is kan je dit ook gwn even melden. bij 4launch komt het trouwens uit op rond de 720.
alvast bedankt voor alle reacties.
[ Voor 12% gewijzigd door tom.vwersch op 26-06-2015 18:08 ]