Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ACER ASPIRE TC-705 I7700 NL ODD lade opent maar een stukje

Pagina: 1
Acties:

• henk1234567890
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-11-2021
ls,
ik heb een ACER ASPIRE TC-705 I7700 NL aangeschaft.
De dvd lade opent maar een cm of 3 a 4 als ik op de knop druk ,dit gebeurt ook bij het openen via DVD R station op de pc.
Met de hand moet ik het verder openen.

Iemand een idee?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar OH want CSL is geen problemensubforum. Tevens de titel voorzien van je probleem ipv alleen de nietszeggende naam van je desktop.

[ Voor 43% gewijzigd door br00ky op 26-06-2015 14:05 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-11 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan je iets duidelijker zijn in z'n werking? Kan je 'm bijvoorbeeld door Windows ook weer dicht laten gaan, of via de knop, of moet je 'm zelf er weer in schuiven? Als http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/DT.SXPEH.001 je PC behuizing laat zien, denk ik dat je een slim drive hebt en dan hoort dat zo.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• henk1234567890
Hartelijk dank voor de reactie.

Wanneer ik op de knop (lade ) op de behuizing van de pc druk gaat de lade een paar cm open, om de lade helemaal te openen.
Om er een dvd in te leggen moet ik hem met de hand verder openen.
Met het DVD - R station op de pc kan ik de lade door windows laten openen ( ook een paar centimeter ) , sluiten gaat niet.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

Opent hij zo? https://youtu.be/DxuspVtpjxU?t=40s
Dan is het volstrekt normaal. Volgens mij heb je een "slim" cd-drive, die gaan niet actief open en dicht zoals gewone full-size cd-drives dat doen.

Android developer & dürüm-liefhebber

• henk1234567890
Hero of Time, Mavamaarten,
Hartelijk dank voor jullie positieve reactie.
Volgens mij hebben jullie gelijk.

Acer gaf mij de volgende reactie:

Acer Logo
Acer Group - Support Benelux
Onderwerp / Objet
upgraden

Reactie Door Email (Christel) (25/06/2015 09:00)
Beste klant,

Dit zou niet zo niet moeten gaan, de dvd lade zou tot zo verre open moeten kunnen gaan dat u er gewoon een DVD in kan doen, zonder dat dit met de hand geholpen moet worden.

Kunt u me vertellen of dit alleen gebeurt als er al een DVD of CD in zit, of dat dit met en zonder DVD gebeurt.

leest hij de DVD's wel gewoon, of heeft hij daar problemen mee?

U zou, mocht u willen, het toestel binnen kunnen sturen om onze monteurs ernaar te laten kijken.

Met vriendelijke groet,

Christel
Klant Door CSS Email (henk nanninga) (22/06/2015 19:46)
ls,
De DVD lade gaat ongeveer 4 cm open , de rest moet ik met de hand doen, is dit correct?
met vriendelijke groet,
henk nanninga

henk schreef op 22-6-2015 om 17:42:

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan je eens een foto maken van hoe de lade open staat als je op 't kopje hebt gedrukt en de volledige omschrijving van de drive zoals die staat in apparaatbeheer (desnoods alt+printscreen van de eigenschappen). Dan kunnen we definitief aangeven of het een slimline drive is (die je o.a. in laptops ziet), of een full-size 5,25".

• henk1234567890
Sorry maar ik kon niet eerder reageren.
Hoe voeg ik de afbeeldingen welke in dropbox staan toe, ik heb gepuzzeld maar lukt mij niet.

henk

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

henk1234567890 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:57:
Sorry maar ik kon niet eerder reageren.
Hoe voeg ik de afbeeldingen welke in dropbox staan toe, ik heb gepuzzeld maar lukt mij niet.
Je moet de directe link van het plaatje hebben en deze dan via de knoppenbalk (als je 'reageer' gebruikt) de url van het plaatje gebruiken. Je kan het ook handmatig tussen [img] en [/img] tags plaatsen.

Dit kan je allemaal vinden in de Forum FAQ. ;)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als ik een afbeelding van de computer opzoek op Google dan doet de positionering van de knop van de DVD lade mij vermoeden dat het een slimline model is. In dat geval is het perfect normaal dat de lade maar een paar cm naar buiten springt en dat je de rest zelf naar buiten moet trekken. Je moet de lade dan ook zelf dichtduwen in plaats van dat dit gemotoriseerd kan.

Edit: Te laat dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door Admiral Freebee op 06-07-2015 13:44 ]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Admiral Freebee schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:31:
Als ik een afbeelding van de computer opzoek op Google dan doet de positionering van de knop van de DVD lade mij vermoeden dat het een slimline model is. In dat geval is het perfect normaal dat de lade maar een paar cm naar buiten springt en dat je de rest zelf naar buiten moet trekken. Je moet de lade dan ook zelf dichtduwen in plaats van dat dit gemotoriseerd kan.
Spuit11:
Hero of Time schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:10:
Kan je iets duidelijker zijn in z'n werking? Kan je 'm bijvoorbeeld door Windows ook weer dicht laten gaan, of via de knop, of moet je 'm zelf er weer in schuiven? Als http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/DT.SXPEH.001 je PC behuizing laat zien, denk ik dat je een slim drive hebt en dan hoort dat zo.
;)

Pagina: 1