[Win7] Lenovo met OEM nl cd wil niet activeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 19:11

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Sinds kort heb ik een Lenovo Thinkcentre M83 met Windows 7 professional (OEM). Omdat deze pc supertraag bleek te zijn heb ik het geheugen van 4 naar 16gb uitgebreid en de HDD naar SSD gewijzigd. Er zitten geen cd's bij dit systeem.
Omdat de 'burn recovery media' steeds vastliep heb ik bij Lenovo gratis recovery cd's mogen opvragen. Dit is heel aardig maar dat blijken dus Windows 8.1 cd's te zijn die ik er niet op wil zetten.

Nu heb ik wel de bij dit systeem behorende Windows 7 OEM Dutch professional serial dus dacht ik gewoon een clean install te doen op de SSD met een Windows 7 OEM Dutch professional cd. Installatie gaat als een speer en de pc is nu waanzinnig snel geworden. Activeren lukt echter niet, ik krijg de melding dat activeren met deze serial niet mogelijk is.

Als ik nu Microsoft bel dan moet ik een code intoetsen die schijnbaar in beeld zou moeten staan, ik heb echter niks daarvan :?

Wat kan ik nog meer ondernemen om hier een werkende geactiveerde windows 7 op te krijgen?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 19:11

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ik ben hier al 3 dagen mee bezig en nu net een oplossing gevonden..... Met een programma genaamd advanced tokens manager kon ik de activatie vanaf mijn HDD overhevelen naar mijn SSD. Uiteraard wel gewoon met dezelfde legale serial die er bij hoort.
Leuke workaround en ik ben weer blij! :)

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi, maar met:
C:\Windows\System32\slui.exe
Andere activeringsmethoden weergeven
Geautomatiseerd telefoonsysteem gebruiken.
Beschikbare telefoonnummers voor activeren:
Klik op de dichsbijzijnde locatie:
Nederland
En dan krijg je de 9 reeksen 6 cijferige codes die je in moet toetsen op je telefoon.
Daarna krijg je een aantal reeksen terug die je in het activeringsvenster in kan voeren.
Met de hekjes toets ga je verder en met de sterretje toets kan je een net ingesproken reeks nogmaals horen.

In mijn virtual box kan ik ook alleen maar telefonisch activeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2015 14:53 ]