Printer Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
Lieve Adjes,

Ik ben op zoek naar een nieuwe printer, en daarvoor ga ik uiteraard in de Pricewatch op zoek- en vergelijktocht. Nu mis ik een belangrijk aspect die niet te vinden is in de specificaties, maar waar ik zelfs graag op zou willen filteren.

Het gaat dan om het aantal cartridges die in de printer moeten / of de kleuren in 3 aparte of 1 gecombineerde cartiridge zitten. HP bijvoorbeeld verkoopt (voor zover ik kan zien) alleen printers waar de kleuren altijd bij elkaar in 1 cardrige zitten, en dat is voor mij echt een no-go. Nu kan ik wel bij 123-inkt of een andere toko kijken welke cartridges te koop zijn voor een specifieke printer, maar ik zou het graag eenvoudig als zoekcriterium kunnen opgeven.

Misschien dat jullie er wat mee kunnen.

Groeten,

Peregrine

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Off-topic: hp heeft veel modellen waarbij de kleuren separate cartridges zijn

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
Fietsbel schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:45:
Off-topic: hp heeft veel modellen waarbij de kleuren separate cartridges zijn
Nou, kijk! En die modellen zou ik er dus graag uitfilteren zodat ik die in overweging kan nemen.

(P.S., we hebben het hier over inktjets, niet over laserprinters, even voor de duidelijkheid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat is een vraag voor de Pricewatch beheerders, dus ik verplaats hem even naar het juist forum.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
Orion84 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:47:
Dat is een vraag voor de Pricewatch beheerders, dus ik verplaats hem even naar het juist forum.
8)7 mijn excuses |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Peregrine schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:47:
[...]

Nou, kijk! En die modellen zou ik er dus graag uitfilteren zodat ik die in overweging kan nemen.

(P.S., we hebben het hier over inktjets, niet over laserprinters, even voor de duidelijkheid.)
Klopt, anders had je toner gebruikt ipv cartridges :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Toner (het kleurpoeder) zit ook in een cartridge ;)

Alleen wordt "tonercartridge" in de volksmond inderdaad vaak afgekort tot "toner".

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hier van mij een klein schopje.

Ben op zoek naar een all-in-one die goed foto's kan printen, en daarbij zouden de losse cartridges zeker helpen!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Totaal aantal cartridges is ook een icecat specificatie dus met een beetje geluk kan dit vrij snel toegevoegd worden.

• WKD
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 14:11

WKD

Op zich is losse cartrigdes handiger, maar niet zoals mijn printer heeft,. Dan moet je er als er 1 kleur leeg is, die eerst vervangen De printer weigert te printen, ook niet in zwart alleen. Maar die optie zie je niet genoemd ergens (naar ik weet).

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah,dat hebben volgens mij alle printers, dus daar valt weinig op te selecteren.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat is ook vrij logisch, als je gaat printen met een lege cartridge gaan de leidingen vastkoeken en kun je de printer weggooien.

39

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Fietsbel schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:45:
Dat is ook vrij logisch, als je gaat printen met een lege cartridge gaan de leidingen vastkoeken en kun je de printer weggooien.
Geld dat bij laserprinters ook? De AiO die hier staat (CLX3160FN) kapt er ook mee als een van de kleuren op is, ookal is er genoeg zwart en wil ik alleen zwart printen. Fabrikanten vinden dit heel normaal gedrag helaas :/

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 16-09-2015 17:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Raven schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:03:
[...]

Geld dat bij laserprinters ook? De AiO die hier staat (CLX3160FN) kapt er ook mee als een van de kleuren op is, ookal is er genoeg zwart en wil ik alleen zwart printen. Fabrikanten vinden dit heel normaal gedrag helaas :/
Nee, want de toner is een poeder, deze kan niet uitdrogen. Bij laserprinters is het inderdaad om de kassa te vullen.

39

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik de spec "Aantal Printcartridges" toegevoegd bij printers.
Deze kunnen we ook bij Icecat vandaan trekken dus na verloop van tijd zal dit bij meerdere printers ingevuld zijn.

Welcome to the League of Draven

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:54
Zou je dit niet beter kunnen veranderen naar 'Aantal cartridges', welke andere cartridges zou je moeten gebruiken bij een printer?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

iBugged schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:44:
Zou je dit niet beter kunnen veranderen naar 'Aantal cartridges', welke andere cartridges zou je moeten gebruiken bij een printer?
Done
Pagina: 1