Toon posts:

Muteknop ook in reclame respecteren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Adjes,

Kunnen jullie ook de mute bij reclame aanzetten als je ervoor in het filmpje hebt aangegeven dat hij op mute moet? Scheelt een hoop stress op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Geen idee of dat kan, ik heb daar geen inzicht in.

Reagerend als user: sowieso zou ik de PC/laptop standaard op mute zetten in een werkomgeving. Die ene keer dat geluid wel relevant is, is Fn-F2 oid. zo gedaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:48:
offtopic:
Geen idee of dat kan, ik heb daar geen inzicht in.

Reagerend als user: sowieso zou ik de PC/laptop standaard op mute zetten in een werkomgeving. Die ene keer dat geluid wel relevant is, is Fn-F2 oid. zo gedaan.
Ik speel de muziek af op mijn werk. Mute van de laptop is geen optie. Het is ook niet zo heel erg, maar schril me steeds rot als er keihard reclame begint af te spelen. (is wel mijn eigen schuld, ik moet Spottify niet zo zacht zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:44

crisp

Devver

Pixelated

Dit is al vaker gevraagd. Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar sowieso kunnen adjes hier niet zoveel aan doen, en aangezien de videoplayer een 3rd party produkt is kunnen wij devvers er ook niet veel aan doen.

Ik verplaats je topic dus even naar Mooie Features zodat ons productteam hier (nog eens) naar kan kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:00:
Ik speel de muziek af op mijn werk. Mute van de laptop is geen optie. Het is ook niet zo heel erg, maar schril me steeds rot als er keihard reclame begint af te spelen. (is wel mijn eigen schuld, ik moet Spottify niet zo zacht zetten)
Spotify heel hard zetten en het algemene Windows-(?)volume heel zacht. Dat helpt al.

Al zou ik -als user/bezoeker- sowieso default sowieso geen geluid willen hebben in ads.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:43:
Hallo Adjes,

Kunnen jullie ook de mute bij reclame aanzetten als je ervoor in het filmpje hebt aangegeven dat hij op mute moet? Scheelt een hoop stress op het werk.
Dat heb ik ooit al wel eens gevraagd, omdat de volumestand niet onthouden wordt. Maar volgens mij nooit reactie op gekregen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

We gaan met onze videoplatform partner even kijken hoe we dit beste gaan oppakken.
Pagina: 1