Toon posts:

SSD wordt gezien als main harde schijf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik iets download wordt het op mijn SSD gedownload (mijn (C:) schijf), dit wordt uiteindelijk een probleem omdat deze schijf maar ongeveer 64GB heeft.
Ik heb ook een (D:) schijf en die heeft meer dan genoeg ruimte (2,5TB), dus mijn vraag is:
Is er een manier waarop ik mijn (D:) schijf kan instellen als 'main schijf'?

Ik hoor graag terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:21

Koppensneller

winterrrrrr

Downloads: bedoel je met je browser, je torrent-client, of ong weer iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:15

Rmg

http://windows.microsoft....ew-location#1TC=windows-7

Aannemende dat je naar de 'standaard' folder download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met browser, want met torrent-client kan ik aanpassen op welke schijf ik een bestand wil downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is alleen: Kan ik mijn (D:) schijf instellen als primaire schijf in plaats van mijn (C:) schijf als primaire schijf te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je "primaire schijf" is je Windows-drive. Je kan wel gewoon de standaardmappen (Documenten, Muziek, Downloads, ...) verplaatsen naar je D-schijf. In elke browser kan je trouwens ook gewoon instellen dat je downloads in een andere map terecht komen. Daarmee kom je al een heel eind.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:33

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Welke browser gebruik je? Bij de meeste browsers kan je een download-locatie instellen.

EDIT:
* Freee!! moet eens vaker op F5 drukken.

[ Voor 25% gewijzigd door Freee!! op 26-06-2015 12:45 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:04
Wat Freee!! Hierboven ook al zegt;

Chrome: Instellingen > Geavanceerde Instellingen > Download locatie
Firefox: Opties > Tabblad Algemeen > Downloads
IE11: CTRL+J > Onderaan Opties > Download locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, heel erg bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Kan je niet beter gewoon de locaties van je mappen veranderen? Rechts klikken op je downloads, documenten, afbeeldingen mappen enz. en dan op eigenschappen. Bij locatie kan je dan instellen dat die map op D: moet staan. Alle programma's gebruiken dan de nieuwe locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 18:31
johnkeates schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:59:
Kan je niet beter gewoon de locaties van je mappen veranderen? Rechts klikken op je downloads, documenten, afbeeldingen mappen enz. en dan op eigenschappen. Bij locatie kan je dan instellen dat die map op D: moet staan. Alle programma's gebruiken dan de nieuwe locatie.
Ja, dit is veel praktischer! Doe ik ook op mijn laptop met kleinere SSD en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik naar eigenschappen ga van de map geeft het geen optie met Locatie, alleen maar Algemeen, Delen, Beveiliging en Aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt haha, bedankt iedereen voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT werkt het allemaal een stuk beter als je de moeite neemt om je topic op de juiste plek te openen.

Processors, Moederborden & Geheugen gaat over... nouja, zou vrij duidelijk moeten zijn. Een SSD of harde schijf is alvast geen van die dingen maar een opslagmedium. Daarvoor hebben we het subforum opslagmedia. Maar jouw vraag gaat helemaal niet over de hardware maar over hoe je dingen in je besturingssysteem instelt. Dan moet je topic ook in een forum over jouw besturingssysteem staan.

Je neemt ook niet de moeite om aan te geven welk besturingssysteem je draait, maar als je het over "C:" hebt draai je hoogstwaarschijnlijk een of andere Windows-variant. Dus ik verplaats dit topic naar Windows Clients.

Move PMG -> WC

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1