Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarmee kan ik deze remote Rm lvr2 veilig opladen zonder laptop/pc?
Wil geen laptop meenemen in backpack ;)
Geen specs batterij gevonden (internal battery)
Ook de Sony AS200 kan op pc/laptop worden opgeladen. Deze heeft np bx1 (3,6v 4,5Wh 1240 mAh) batterij, daarvoor zijn external batterij laders te koop, maar als het op de pc kan, kan het vast ook met een oplader van iPhone/ipad. Wat is veilig om mee op te laden, niet erg als het iets langer duurt.

Bedankt voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo te zien laadt dat ding gewoon via USB? Dan kan je eender welke USB lader gebruiken die je wil, bijvoorbeeld die van je iphone/ipad inderdaad.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Dat ja, een 'normale' usb lader is nooit te sterk, hooguit te zwak (bv voor een tablet een oude telefoonlader gebruiken werkt minder/niet).

Verder kun je ook een (willekeurige) powerbank gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor info.
Ga het gewoon uit proberen nu ik ook gelezen heb dat Sony ook een USB lader heeft die geschikt is voor de action cam, maar ook iPhone. Dan kan het dus ook andersom.

Sony USB lader: AC-UD10 specs:
SPECIFICATIES
Batterijlader met USB-aansluiting/netspanningsadapter voor Cyber-shot, Handycam®, bloggie™ en Xperia™ Tablet Z

U hoeft uw pc niet in te schakelen om de batterij van uw camera/camcorder op te laden

Kan ook worden gebruikt om uw iPhone of iPod op te laden (!!!) :*)

Uitgang: 5 V 1500 mA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baasje1990
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 21:58
Ik gebruik mijn xperia oplader. Werkt prima. En ook een externe oplader, aangezien ik door Azië reis