Cookie wall - logon link - url werkt pas in tweede instantie

Pagina: 1
Acties:

• BUR
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11-2025

BUR

...aan het typen

Topicstarter
IE 11.0.9600.17843
Windows 7 pro SP 1

Bij het oproepen van tweakers.net met IE verschijnt de Cookie wall, als je dan de -log on- link aanklikt bestaat de link volgens IE niet. als ik de url vernieuw (d.m.v. Enter) komt de aanlog wel te voorschijn.

Grtz,
BUR

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is wel heel vreemd. Was dat eenmalig of heb je daar vaker last van? Zijn er nog meer mensen die dit herkennen?

Intentionally left blank

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Jep, ik heb hetzelfde. Wanneer je daar op klikt verwijst de pagina naar:

code:
1
https://secure.tweakers.net/my.tnet/login/?location=http%3A%2F%2Ftweakers.net%2F

Professioneel Heftruck Syndroom

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ja, die url klopt gewoon. Ik heb het net even getest bij mezelf in IE11 en daar kan ik het niet reproduceren...

[ Voor 64% gewijzigd door crisp op 26-06-2015 10:08 ]

Intentionally left blank

• BUR

BUR

...aan het typen

Topicstarter
Ik laat IE de browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten. Dat is de reden dat ik iedere keer moet aanloggen, dat vind ik geen probleem :-) Maar iedere keer verschijnt dit probleem. Ik zal het thuis ok ff op WP8.1 met IE en Mozilla checken.

Volgens mij is het opgelost! Ik kan het niet meer reproduceren, ook niet na weggooien van de geschiedenis en cookies ed.

Het probleem is helaas toch nog aanwezig. Vrijdag leek het opgelost te zijn maar toch moet ik nu weer de url door enteren om er door te komen.

20150710 Het probleem manifesteert zich bij mij niet meer.

20150714 Het probleem is toch weer aanwezig. Directe link werkt weer niet in eerste instantie. kan het een time-out fout zijn o.i.d.?

[ Voor 54% gewijzigd door BUR op 14-07-2015 10:40 . Reden: Probleem opgelost! ]

• BUR

BUR

...aan het typen

Topicstarter
Heel vaag het probleem is toch weer aanwezig. Directe link werkt weer niet in eerste instantie. kan het een time-out fout zijn o.i.d.? :(
Pagina: 1