Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Hallo mede tweakers,

Ik heb sinds kort een XBOX ONE, en ben hier heel blij mee.
Echter één probleem wat blijkbaar elke keer opkomt, en hier baal ik een beetje van;

Als ik thuis zit heb ik internet tot mijn beschikking, en speel ik mplayer games enzv.
Als ik op de camping zit (kan soms 3-4 weken zijn), heb ik geen internet.

Opzicht geen probleem voor alle single player games, echter, de laatste 2 gedownloade games:
Castle Crashers en Massive Chalice werken allebij niet voor mij als ik geen internet draaiende heb.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Microsft beweert dat je alles op de "homeconsole" zou moeten kunnen draaien zolang het geen multiplayer is, maar mijn console staat al ingesteld als home zo ver ik weet.

En.. het werkt niet ;-(

Tips, tricks ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hij zal denk ik eens in de zoveel tijd verificatie moeten doen om te kijken of je nog member bent. Op zich logisch. Telefoon als hotspot gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wdrkt de optie go offline niet?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb geen xbox one, maar is het niet hetzelfde systeem als op de 360?

Dus: de account die het spel gekocht heeft mag het spel installeren op iedere console waar hij/zij inlogt. Echter: Alleen op de console waar het spel gekocht geweest is kan het spel offline gespeeld worden. Op zich logisch: Anders zou je je vrienden je hele gamecollectie kunnen doneren door op hun console in te loggen en daarna nooit meer online te gaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Dat dacht ik eerste instantie ook, dus alles als xbox live member gedownload/geinstalleerd.
Thuis toen offline gegaan, en gekeken of het werkte, en dat deed het !
Echter later op de camping, wilde ik starten en kreeg ik weer melding dat ik niet verbonden was met xbox live en dat het daarom niet werkt.

Ik vraag mij daarom dus af of ik inderdaad toch 1x per dag op het internet moet of iets dergelijks, want dat zou ik wel vervelend vinden... liever 1x in de maand, maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Wat boe2 zegt lijkt me het meest waarschijnlijk. Verhaal van bram1984 is zoals MS het graag had willen hebben, maar op dit moment is er (afaik) geen eis om periodiek online te komen.

Verplaats je topic wel even naar goeie locatie :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
BM schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:27:
Wat boe2 zegt lijkt me het meest waarschijnlijk. Verhaal van bram1984 is zoals MS het graag had willen hebben, maar op dit moment is er (afaik) geen eis om periodiek online te komen.

Verplaats je topic wel even naar goeie locatie :)
De console die ik thuis heb (en waarmeer ik ben ingelogt) staat ook als "home console" geregistreerd.
Dus uitgaand van die theorie zou ik geen problemen moeten hebben, echter zijn ze er wel.

Daarom denk ik dat er toch op de achtergrond elke dag een verificatie moet plaatsvinden (of een login).
Maar ben wel benieuwd naar de ervaring van andere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Het is misschien een flauwe vraag, maar wat zegt Microsoft hierover als je ze belt? Je geeft aan dat ze beweren dat alles moet werken, maar dat doet het niet. Daar hebben ze vast een uitleg voor?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Als ik ze bel? Dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd.. Misschien maar even doen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Volgens XBOX chat is het een probleem wat er nieit zou moeten zijn.
Ik heb echter geen internet verbinding op de camping, dus moet even wachten tot ik weer thuis ben, daarna contact zoeken met microsoft en dan stap voor stap het e.e.a. doorlopen.
Pagina: 1