Dag Allen,
Hierbij stel ik graag mijn Gaming/Streaming PC voor.
Ik zou graag advies/tips/comments willen ontvangen over de keuzes die ik gemaakt heb zoals hieronder beschreven.
Het doeleinde van deze pc zal zijn voornamelijk het streamen van league of legends met hierbij de instellingen op normale kwaliteit of hoger.
Mijn budget ligt hierin tot max 900 euro.
Samen met een vriend ben ik tot deze samenstelling gekomen. (zelf ben ik ervan overtuigd dat ik 'nog' niet bekwaam genoeg ben om hierin de juiste keuzes te maken). Voordat ik een daadwerkelijke beslissing neem om het hierbij te laten en de onderdelen te kopen, denk ik dat het erg handig zal zijn om gebruik te maken van jullie expertise
Als jullie nog enkele tips of adviezen hebben in verband met goedkopere versies of wellicht duurdere versies ter compensatie van de gekozen artikelen dan zou ik dat zeer op prijs stellen
.
Alvast bedankt!
Hierbij stel ik graag mijn Gaming/Streaming PC voor.
Ik zou graag advies/tips/comments willen ontvangen over de keuzes die ik gemaakt heb zoals hieronder beschreven.
Het doeleinde van deze pc zal zijn voornamelijk het streamen van league of legends met hierbij de instellingen op normale kwaliteit of hoger.
Mijn budget ligt hierin tot max 900 euro.
Samen met een vriend ben ik tot deze samenstelling gekomen. (zelf ben ik ervan overtuigd dat ik 'nog' niet bekwaam genoeg ben om hierin de juiste keuzes te maken). Voordat ik een daadwerkelijke beslissing neem om het hierbij te laten en de onderdelen te kopen, denk ik dat het erg handig zal zijn om gebruik te maken van jullie expertise
Als jullie nog enkele tips of adviezen hebben in verband met goedkopere versies of wellicht duurdere versies ter compensatie van de gekozen artikelen dan zou ik dat zeer op prijs stellen
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 47,75 | € 47,75 |
| 1 | BenQ GL2450 Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Sharkoon Tactix | € 12,25 | € 12,25 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 66,95 | € 66,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 831,36 | |