Informatie weg uit nieuwe gebruikersprofiel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hi,

Is het een juiste constatering dat je vanuit het vernieuwde gebruikersprofiel niet langer in een oogopslag kunt zien welke V&A-waardering iemand heeft?

Ik moet nu de openstaande advertenties aanklikken, dan op de gebruikersnaam klikken en zie vervolgens de feedbackpagina.

Volgens mij was dit direct vanuit de profielpagina bereikbaar voorheen?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je bedoelt gallery: Eagle Creek voor jouw waardering? Is gewoon een tab en is vziw niet verandert.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Nop. Ik doel op het profiel Eagle Creek .
Maar ik zie dat de waardering nu opeens rechtsboven staat.

Naar mijn mening een onlogische plek daar de lopende V&A-ads nog wel op de oude plek staan en dit nu een beetje rondzweeft :).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit past beter in MF. :)

Lieve Adjes => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

plan: Development-round-up - Iteratie #70
Naast de voorgaande wijzigingen aan je profiel en instellingen, hebben we ook enkele aanpassingen gedaan aan de weergave van je profiel. Om er een paar te noemen: de V&A-beoordeling staat nu in de header, je kunt meer socialemediagegevens toevoegen en de styling is wat bijgewerkt. Overigens kun je van die socialemediaplaatjes geen cookies krijgen, die staan domweg gehost op de servers van Tweakers
Ik vind dat trouwens wel een prima plek :P

[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 26-06-2015 00:11 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor #70 was de V&A-beoordeling in "Persoonlijke gegevens" (of "Statistieken"? Ik heb al vergeten :P), maar eigenlijk is V&A-beoordeling niet persoonlijke gegevens, ook niet helemaal statistieken per se.
De V&A-beoordeling is beetje "betrouwbaarheid" van de Tweaker dus nu staat op een prominente plek, het duurt een tijdje om te wennen, denk ik :)
Pagina: 1